im back… ebak?

halu…. ari naman ko… or… ari naman ko?

gin encourage ni abyan gladita nga magsulat naman liwat… pagkatapos sang duwa ka tuig nga pag hibernate… syempre, medyo may pag bag-o gid man… wala lang ko kabalo kung ano gid kadamo pero basta may ara ah.  ang haircut… lip-ot na… ano abi kay daw gadamo na puti nga buhok ni thoto… obvious gid ang uban kung laba….

amo ni guro ang kulang sa akon subong ay… ay pagpautwas liwat…. i mean, i do have lots of free time… ikaw ba ang mag ka day off sang two weeks… syempre, paugat kag pabukot sa balay eh… palumot sa banga… mayo lang kay hobbies: biking… bisekleta pirmi sa trail…. deer watching… nature tripping… naks… pareho kag-ina, daw mayo tyempo haw… pwes, drive pakadto sa paris-cambridge trail… siling ko, subong nga nagpula naman ang dahon, gusto balikan ang nami nga view sa kilid sang Grand River… pero ga amat-amat pa lang gle ilis kolor ang dahon… siling sang isa ka biker, two weeks pa kuno kag mag all-red ang palibot… te kuha na lang anay self-portrait eh.

gin mowdel ang kaugalingon kay wala sang may kuha sang picture ko. daw buang nga ma set sang self time kag mag dalagan kag magpapicture.

 

sya, its nice to be back… sana tuloy tuloy na to…. kung indi pag-abuton sang katamaron…

Isang Tugon

  1. Baw, daw ako gid guro pinakauna diri ay? Hehehehe…

    Welcome back! You had a well-deserved hiatus, and I think after two years, well adjusted ka na gid da sa pangabuhi sa matugnaw nga bahin… Hamakon mo, mga kolor na sang dahon imo napanghambal… Ahahaha! Joke!

    Kag totyal na gid hobbies ni Toto Kwan ba… driving driving, biking biking, watching watching, tripping tripping… Basta kay damo ing ing…. hehehe…

    I’m glad that you are back… Looking forward to more updates!

Mag-iwan ng puna