run kwan run

kung sang una, nagapanaw lang ako, subong dalagan na…. nag enrol kami sa running clinic two weeks ago… kay newbie ako, so na belong ko sa beginners clinic. btw, indi man gle basta lang nga makadalagan.. dapat naka proper attire gle… sporst wear competion… hehehe.. running shorts, shirts kag shoes dapat para comportable ang dalagan…

mga lapit man kami guro 20… kag nag enjoy gid sa trail nga ginadalaganan namon… damo wild berries sa kilid dalan kag baskug ang scenery… may time nga gadalagan, then lakat naman.  twice a week ang run with the instructor pero pwede mahimo nga tatlo ka beses minus ‘mam’… te kay ga obra ko every other week, medyo indi ko kaupod sila kis-a.  try ko maglakat sa sulod balay nila nyora, galing ginpauntat nya kay galingin kuno ulo nya maglantaw sa akon. hahaha…

anyways, kahapon, bilog ko nga adlaw gardening sa gwa, kag wara takon kamaan nga ang route gle namon pataklad… susmarya… nagdiriwal man ko sa dalagan ba… pero go go go lang si thoto… kungka, above normal naman ang body mass index ko sa wii fit…

4 Tugon

  1. Aba aba. Running man ka naman gali subong ha. 😀
    Welcome to the club. Enjoy. It’s good for you.
    Visit ka man sa running community sa Pinas at Takbo.ph.

  2. Haha! May word na naman ko nga nalingawan: nagdiriwal! Hehehe…

    Daw halos kada bisita ko di ya, gareact ko sa mga ilonggo nga words nga seldom ko na lang mabatian di sa mga ilonggo sa cebu… Hehehe…

Mag-iwan ng Tugon

