kwanism

in the late 90s, nag uso si ally mcbeal.. aside from the cool soundtrack (which made vonda shepard popular), the show was full of witty dialogues that each character had their set of quotable quotes named after their names: mcbealism, fishism, etc.  i watched it because of the show’s wit…

and i think, that helped me to be witty… sometimes, gaka surprise ko kag daw maham-ot sang mga naga-gwa sa bibig ko…

last week, daw may mga instances daw natayhum takon sa mga sabat ko sa ila ni senyora kag senyorito…. pareho sang:

  • mahilig sa vegetables sila senyora pareho sang artichoke, lettuce, rapini, kag radicchio… rapini and radicchio are leafy vegetables which are both bitter… daw dahon version sang ampalaya naton… so samtang nagaka-on kami, baw daw ginapilit ko lang akon tutunlan magtulon pero sila iya daw ganahan gid magharab.. gani wala ako kapugong kag naglitanya:

so you guys like bitter better eh?

  • samtang naga-assist sa new nurse mag transfer kay senyorito, nagbilib gid ang nurse sa kadasig sang akon performance…

nurse: omg, youre fast….

kwan: errrr… it takes time to be fast

  • IMG00007medyo maulanon sang last week, so ara kami sa sulod samtang nagalantaw sa gwa… literally talking about the birds and bees… and i took this picture…

tapos, ginhambalan ko sila:

so its true… the grass is greener here…

tulokay si senyora kag senyorito kag dungan nga namangkot kung ngaa…

thats why i am here… to look for greener pasture, eh

  • sang adlaw nga manug week off na ko, senyora asked if i am happy that im going on vacation again…
  • oh right, if im happy and i know it, should i clap my hands?

  • nag ring ang telepon… ginsabat ni kwan, ang aliping namamahay…
  • kwan: hello

    lady (gaga): hi, hows it going…. can i talk to V

    kwan: and may i know whose calling please?

    lady:  im the niece.

    kwan: yeah, and your name?

    lady: im the niece…

    kwan: yeah, youre the niece but can i have your name?

    lady: its D-E-N-I-S-E, DENISE, her niece…

    kwan: oh.. shoot… so your denise, the niece…

    bal-an ko nga ginapunggan lang ni denise ang iya karadlawon kay bati-an ko pa ang pusnga sang iya ginhawa…

    5 Tugon

    1. Haha! where’s denephew?

      witty lines ha, pero daug ang “oh right, if im happy and i know it, should i clap my hands?”

      ti ginpung-gan mo man kaugalingon mo nga para daw indi ni sya kanta pamatian? kay ginpraktisan ko di ho, budlayan ko sa american accent.. daw kanta lang gyapon… Haha!

    2. bwahahaha….sakit akon tyan sang kadlaw kay the niece….ok imo nga tounge twister to ah….pang call center agent…kuno?

    Mag-iwan ng Tugon

