finger liking good

i am the type of person who dont show my fingers whenever i pose for a photo shoot… ano gid bla ang role sang tudlo magpakodak haw… para sa akon, daw gina agaw sang fingers ang attention kung gamiton mag posing… ginatabunan  nila ang gwapohon ko nga nawong…

suya gid ko na kapin pa inang mga trying hard mag gamit sang duha ka tudlo kung magpakodak…

trying hard to be pa-cute

trying hard to be pa-cute

lintik, taga pakodak may peace sign… kung mga japanese guro ok pa kay daw uso gid na didto pero kung pinoy gani daw nasaw ahan ko… daw ga senyas sa maniniyot nga two more shots pa please… so ano gid bla manong… mang finger o not… abi, one time lang, tilawan ta gamit sang mga tudlo magpakodak…

230731[1]

suya ko part...

ayos!

ayos!
mr. pogi 1989

little mr. pogi 1989

wat eber yaya...

wat eber yaya…
224521[1]

you're such a loser

ache che... relax mga fans...
ache che… relax mga fans…

feeling rock star o i love you (ala sheryl cruz... wehehe) or magbabalik po kami after these few reminders from our sponsors (wahaha)

feeling rock star o i love you (ala sheryl cruz... wehehe) or magbabalik po kami after these few reminders from our sponsors (wahaha)

na realize ko, sometimes gle with the help of our fingers,  pwede ta ma pakita ang aton feelings, nothing more than feelings..

9 Tugon

  1. tama ka! Pwede mo rin magdulot sa iyo ng kaligayahan ang iyong mga fingers!

    ako mahilig fuminger!

    hahaha!

    http://philippinesmosthatedblog.wordpress.com

  2. hehehe… camwhoring ta migs ha… 😀

    Kag indi ayhan si kuya germs ang ginasunod mo sa imo last na pose?

  3. welcome me back..hahahaha

    grabe..modelling na part time mo..hahaha

  4. bwahahaha…isa-isahon ko gd ni iya anay ang mga buot-silingon sang kada litrato kag pwede man cguro nga makapalitrato sang akon mga pose

  5. nami man na isulod ang finger sa mga buho… pareho abi sa buho sg ilong kag sa dalunggan. makalamkalam.

    part, notice ko daw la ka obrahon no? basi lang you need to talk to someone. you know my number. hehehe

Mag-iwan ng Tugon

