springtime in paris

pagkatapos simba, nagkadto kami sa rotary park sang paris… ang ginakadtuan ko pirme mag-walk ako.  may annual event ang banwa… springtime in paris… its the town’s way of celebrating the spring… kung sang winter, puro puti ang makita sa palibot, subong naman iya, puro green… different shades of green actually…

DSC03432

nangita na ko gani damang eh. hehehe

DSC03438

back to springtime in paris… damo man tawo… damo lang nga activities…

DSC03511

may ara nga tyangge…

DSC03481

then may non-stop music sa bandstand with different groups from kids to the oldies…

DSC03510

DSC03480

tapos pwede kamo kasakay sa karwahe for 2 dollars… enjoy ang mga tsikiting…

DSC03482

DSC03477

syempre, may ara man clown nga nag provide sang twisted balloon hat for everybody for free…

DSC03483

gani enjoy gid ang mga kids kag bagets… sang ginkodakan ko… strike a pose si nene ah…

DSC03467

one of the highlights, palumba rubber ducky… mabakal ka imo rubber ducky, then kung imo bibi ang una ka abot sa finishline daug ka 500 dollars…

DSC03499

DSC03508

nugon galing wala nagdaug amon ginpatdan… tsk tsk…

pero mayo ah… nag enjoy ko… daw fiesta man sa aton

4 Tugon

  1. Ang ganda parang
    ang linis linis tingnan

    gusto ko sumakay sa karwahe hehe
    para feeling prinsipe ako haha

  2. baskug man ni si jason hu, kaintiendi guro hiligaynon… hehehe… migs, gasikat ka na, mind considering change in language? 😀

    sakto daw fiesta man… tani ginseryoso mo na lang gid tuod pangita damang kag initiate ka da bag-o ng hampang: pahibagay damang with pusta on the sides… 😀

Mag-iwan ng Tugon

