kumusta-sa

nine months had passed since i left pinas… ang naga busong, manugbata na siguro.   gloomy ang panahon… muni-muni… kumusta na ayhan ang:

  • baryo ko… damo man gihapon tawo kung hapon?  ang mga bata nga gahampang sa kilid kalsada kung tapos klase. sigurado gid nga asta mag gab-i ang lagsanay kay wala klase… syempre kay mayo, may halad kay mama mary sa kapilya. kumusta na ayhan ang mga kasimaryo…
  • banwa ko… amo man ayhan gihapon?  balita ko, gina bag-o na ang tindahan… siguro pagbalik basi magtalang na kung magbakal ko tinapay sa twin’s bakery, pa-xerox sa ila berning, bakal oatmeal sa mar’s, etc. kumusta na ayhan ang simbahan?  baw hidlaw man ta sang hiligaynon nga misa ba. kumusta na mga kasimanwa.
  • probinsya ko… kumusta na ang iloilo.  traffic pa gihapon bisan may fly-over na?  baw hidlaw man ta maglagaw sa sm city, robinson’s, marymart, gaisano city, gaisano-guanco… manindahan sa super kag central market. mamakal pirated dvd sa valeria… sus, tani kabakal na ko sang hayden kho sex scandal saga ba. hehehe
  • pungsod ko… taas naman presyo sang gasolina?  bad news pero good news sa mga ofw… taas ang foreign exchange rate.. hehehe… may A(H1N1) virus naman gle da?  diri daw nagtahaw na ang news parte sa swine virus.  balita ko idugangan kuno sang additional ray ang adlaw sa flag sang bayang magiliw?
  • mga friends…. ano na ayhan ang gimik.. kung may ara gid man… ari na sa canada ang organizer.
  • former officemates… busy busyhan man gihapon?  hopefully, ma regular na ang mga contract stars.. otherwise, padayun ang brain drain sang mga goodlooking kag talented workers pareho ni… ahem… humble ko bla..

bisan may gma pinoy tv diri, indi tanan nga baliat makalab-ot… wala ratsada eh… kag wala may nagaduhol sang tsismis sa tupad balay. abi balita-an nyo man ko…

3 Tugon

  1. Daw wala ko may mabalita kay ari ko sa Cebu… hehehe, aside sa pagsakay sang mga tanga nga senador sa Hayden Kho scandal… pagmahal sang gasolina, pagkadelayed sang bidding para sa computerized election, increasing cases of the A[H1n1] infection, pagsikat ni Charice kag ang heartfully acclaimed na Roots to Riches of your fellow Kapuso Regine Velasquez….

    Uy, kapuso mo man gali si Hayden Kho… haha!

  2. asa ka pa para sa mga contract stars? hehe.. brain drain na lang sila abyan

Mag-iwan ng Tugon

