ari pa ko di

huo, ari pa ko di… gakalipat lang mag update.  i have lots of time but i am lazy to write.  blog traffic is slow so probably that me made stop writing for a while.  plus i cant think of any good topics to write.  any updates about my sosyal, este social life?

nagkadto kami sa missassauga sang weekend para mag attend sang funeral service, tapos na-meet ko didto ang relative ko nga wala ko na expect nga makita ko.  bal-an ko nga ari man sya di sa canada, pero wala ko mag-isip nga magsugat-anay ang amon banas. first time ko nga nakita sya, nagapanagupnop na ko nga sya, pero sang nag hiligaynon na sya, wala na ko nag usik sang tyempo kag ginpamangkot sya.

DSC03395

and the rest was history… ang ending, ginhagad nya kami maglagaw after sang service, kay may ongoing nga festival of cultures sa banwa, so go kami eh… may mga booths ang different countries showcasing their cultures, foods, etc. at different sites all over mississauga.  nag lantaw kami hula dancers sa hawaii, belly dancing kag kaon shewarma sa egypt, kag saut tinikling sa philippine booth.

DSC03389a

DSC03399

naham ut ko sa pinas booth, may trisikad sila didto… wala na kami nagsulod sa iya sang india kay basi di kami ka ginhawa sa baho sang bumbay.

we went home at 1am in the morning.  i told senyorito that i dont have anywhere to go during my week off, yet i had been to different countries in just one night.  oh well…

7 Tugon

  1. Hehehe… Ham-ut ko sa reaction mo sa India ng both… Ngaa daw puro curry? 😀

    Tani ginpatilaw mo man saut si senyorito mo sang tinikling… 😀

    • ang booth sang india, puro indian… imagine kung mag sanib pwersa ang baho sang mga 10o ka bumbay. hahaha… ang booth gle nila isa ka auditorium ha

      • okay lang na kung temprano pa, indi lang sa hapon kag nabalhas na sila… OMG, 100 ka indians sa booth na auditorium ka daku? imagine, tanan sila gapalamalhas… Waaah…. mangayo ko gas mask… haha!

        ngek, basi maakusar ta ni racial slur…. 😦

  2. sa work ko everyday may customer ko nga bombay. may ara man nga ok lang,siguro ang mga nabata di ,te ga paligo pirme. pero ang may edad na, asus daw hindi ko maginhawa. esp ang naga hangos daw ano2 man ang may nag gisa sang bombay kag ahos. bilog nga opisina ga puog sang baho. kung ka isa kulba an ko samtang naga process sang ila transaction basi madigwa gid ako. pero indi lang bombay ang may baho ang iban man nga lahi.

  3. baw grabe si Pare ko bah…what a trip around the world. wala man naglingin ulo mo? 🙂

Mag-iwan ng Tugon

