suki-yaki

hello mga suki… aba, sounds like manuglibod ako isda ah… indi gani, matador sang karne sa tienda. gusto ko lang magtamyaw sa mga suki sang blog ko, nga bisan naga-lurk lang kag wala nagapabatyag through comments bal-an ko nga regular nga bisita ko diri.  abi nyo ha… wala ko kabalo nga ari kamo di… hehehe… abi taas ang kamot kung kamo ini ang enumerate ko (may panagupnop na ko kung kanday sin-0 kamo pero gusto ko lang i-confirm):

  1. taga peoria kag surprise, arizona – naga gamit firefox browser, windows xp…hmmm… mga bag-o kasal, nami magsa-ut kag magluto?
  2. taga de meern, utrecht, netherlands – naga gamit internet explorer browser, windows xp… hmmm… babae, may asawa kag may baby?
  3. taga toronto, ontario, canada – nagagamit firefox browser, apple os… babae, gwapa kag sexy! hahaha
  4. taga-libyan arab jamahiriya, libya – nagagamit internet explorer, windows xp… amo ni ang naga spam sang solicited comments… kulit… TDH… tigasin, dark and humble
  5. taga makati, philippines – naga gamit firefox, windows vista.. hu u?
  6. taga QC, philippines – naga gamit internet explorer, windows xp… sinuka?
  7. taga san francisco, california, USA – naga gamit safari browser, apple os… kilala ta ka?
  8. taga-hongkong, nagagamit firefox browser kag windows vista…
  9. taga-iloilo city, cebu city, bacolod city, bulacan, manila, baguio, philippines – naga gamit firefox kag internet explorer broswers, naka windows xp kag vista… pakton ko mga kababayan ko gid ni ay.
  10. taga-oakland, california, USA – naga gamit internet explorer kag windows xp… naka meet na ta?
  11. taga brantford kag london, ontario, canada – relatives kag neighbors… heheh

kag sa iban pa nga nalipatan ko… taga romania, greece, chile, reunion, slovenia, france, italy, rwanda, etc… uy, salamat gid…

saan mang sulok ng mundo, halin sa akon taguipusoon… kay kabalo ko nga importante ang oras, daku ang akon nga pagpa salamat nga nakahapit kamo bisan sang makadali… abi pabatyag man kamo… amo na nga daw mahuya man ko kis-a nga indi mag update… feeling sikat. wehehe…

balik-balik kamo mga suki!

23 Tugon

  1. baw may radar ka gle. sosyal na gid imo blog damo na nagabasa. isa na ako sina. :_) mahahay

  2. Baw a me lahi ka man gali ni madam auring ba. Daily gid ko nagatika di sa blog mo kung may bago ka nga post kay nami gid magbasa pirmi kapin pa kung dialect ta di ba. Im here in QC taga iloilo man ti miss ko gid magbasa karay-a kay puro alog batian ko di hehehe.
    Keep up the good work. God bless

    • naks, natandug gid ang akon belatyagon ba… tenk you… ang problemahon ko na lang kung pano pakton tsura mo… hehe

      • Baw a indi na pag problemaha kung ano tsura ko a hehehe. Bay-i lang i add ta ka sa FB para kita mo man pati family ko a …naks.
        Pati mga anak ko ginatudluan ko gid mag ilonggo para kung ara kami sa iloilo gabakasyon intindihan nila kung ano ginahambal para di sila magmanol hahaha. Regards and God bless. Happy weekend.

        manang anne

  3. ti si sin o pa abi? lipatan ko lang mag update blog ko pero indi ko malipatan magbukas kang blog mo.

    suki gid ko everyday kapin pa gid kung tawhay duty kag wara sarawayon nga pasyente.

    who am i….kung sa kanta pa…sino ako…
    kung sa drama sa radyo..ikaw bala ako bala..sin o ang maysala…

    • naks, touched gid ako abyan. sa pihak sang kasaku-on, may tyempo ka pa nga magbisita. indi ko na kinahanglang ibalita ang nagakatabo kay may blog man. hehe

  4. ti ari naman ko di ah! hapi easter anay sa imo! from Rome …the eternal city…

  5. Luv your blog! Daw bulong ni namon sa kahidlaw sang aton banwa. Keep it up!

  6. syempre ari pa kami di nga mga nagasubaybay sa imo na pagpangabuhi. damo na kami di narecruit na mga bag o mo na mga disipulo. indi ka lang makibot basi pagbakasyon mo di gahulat na sa airport ang fans club mo, yahoooo!

  7. hahahahaha…wala ko n nabasa ang amo ni nga blog mo ah..hahahhahaha

    na touch man ko ba..hahahahhaa…ako gd na guro ang TDH mong..hahahaha

  8. anyway, your welcome……

    and thank you kay always may bag o ka nga blog nga pwd ko macomentuhan…

    kumbaga..may laba as ka pirmi nga ginabaligya….sa mga tagalabay sng blog mo..hahahahha

    moderno na bay sbng magbaligya sng mga prudokto..dapat in ka….pasalamat ka tito ko Bill Gate…gn buligan niya ka sa paglibud…

  9. taga cebu ya?? ari ko d bala. but indi cebu guro kis-a gagwa ay. lexington, KY. sowsyal =P

  10. salamat sa sini nga blog.atleast makabasa man ko sang ilonggo nga words…kahiridlaw bal an ang iloilo….miss ko na iloilo…

Mag-iwan ng Tugon

