rock lobster @ teren-te

naglakat kami kag-ina sa toronto… pero kung ang mga canadian ang pahambalon, teren-te… nagpadala sang box pasalubong sa pinas.  mga 2 hours man kag maka abot didto… kung ang paris daw tigbauan, ang toronto ya daw metro manila.  galingin ulo ko sa damo sang salakyan… pero daw makati man ah… sari-sari nga rasa sang tawo galing makita mo.  gasakay lang ko sa salakyan pero gapanumdom ko kag indi ko magpati nga ari na ko di…

i have a few friends who live in toronto.  kapila na ko nila gani gina invite, pero daw wala pa time.  kag-ina, ginapaabot ko tani sang former classmate nga bag-o lang man di sa canada, si chona, maestra sa wvcst pero nag-migrate na di.  galing kay daw kulang sa oras eh, so after namon padala sang carton sa scarborough, nanindahan sang kasag kag iban pa nga kararuton sa chinese store.

gindala kami sang miga sang isa sa tiya ko sa downtown para mag early dinner…guess what we ate…

dsc03142a

its the big L…

dsc03144a

deep fried lobster. first time ko magkaon sini kay indi ko afford sini magbakal kag isa lang ang mahambal ko… namets!  nagdugang pa gid namet kay libre… the best lobster in town kuno.

gintandaan namon ngalan sang restaurant kay basi makabalik kami didto…

dsc03146a

kag ginputsan pa kami sang take-out ha.

dsc03148

te kay puchiko nga lobster, nagdali na kami puli para makaon liwat. joke… wala na lang kami ka papicture sa interesting spots sa toronto… pang picture na lang halin sa sulod salakyan eh…

dsc03158

toronto CN tower, used to be the highest tower in the world. one of these days masaka man ko da.

dsc03159

kag ang roger’s center… where NHL… hockey, canada’s national sports is being played. daw araneta coliseum-pba sa aton.

pero at least naka pa picture ko sa akon cafe.

dsc03151aoha, pa simple lang ko pero owner ko sang italian restaurant. hahaha

6 Tugon

  1. grabe..namit sng lobster niyo ba… tani makatilaw man ko sina..dira gd ko ya makaun sa inyo..hahahha..para mas dugang namit niya…hahahha

  2. btw..dala pa da ang putcheko ta ba..hahahha

    pero kahilisa ka..hahahahha….diri sa amon ya..puro pa alng balas..hahahha..mga ten years after pa matapos ang mga dalagkuan nga building nga ginaconstruct sbng..hahahha

    • huo, ga ask man ang waiter kung gusto namon pabalot ang sobra. pagkabati sang nag treat sa amon nga putson, nag order pa sang additional serving of lobster for take out… oha, galante si manang nga taga-banate no…

  3. nagutom na lang ko katulok sng lobster mo da..hahahha… kag kanami sng mga lugar mo da…hahahha..btw, sin o ang mga upod mo sa pics..cousins mo?

    • ano ka, diri lang ni sa marymart… sa gina agyan mo bla mag short cut ka nga lapos sa atubang sm… ang mga upod ko… friend and relative… bakasyon grande kami subong

Mag-iwan ng Tugon

