pagtamyaw sa pagkabanhaw

sa adlaw sang pagselebrar sang pagkabanhaw sang aton mahal nga Makaako, nagapanamyaw ako sang Happy Easter.  namag-o lang ko kay aside from going to church, daw sa ka ordinaryo lang easter sunday sa mga pinoy. pero diri sa canada, big event gid. may ara nga easter egg hunt para sa mga  kids kag easter lunch/dinner para sa tanan.

nagsimba lang ko kag-ina. pero mas damo ang nagsimba sang sa regular sundays. kag naka observe ko nga mas damo ang nagkadto sa simbahan nga mga lalaki. after mass, nang pack takon sang box nga padala sa pinas.  easter gifts pero delayed more than a month.  three days na ko nga off pero wala ka update blog kay busy-busyhan pamakal para mabuta ang box. te mayo man kay buta, padala na bwas, so medyo tawhay na kwarto ko. te hopefully may time na magsulat bwas… after namon madul-ong ang box sa terente, este toronto.

3 Tugon

  1. hahahahha..good..thank you in advance…i know may ara ko da sbng nga padala..hahahaha

Mag-iwan ng puna