walk like a parisian

bakasyon naman isa ka semana. so puli sa paris eh. kag syempre kung ari na sa paris, pwede naman ko liwat ka-walk kung hapon. exercise ba.  for one hour or less… libot lang sa neighborhood, sometimes kalab-ot sa town proper. kag kung diri lang sa palibot, may favorite spot gid ko nga ginakadtuan… ang reservoir sa likod. hehehe

dsc031211

may dalan abi nga pakadto sa hill…

dsc03127

which ends on a corn field…

dsc031312 wala pa galing mais kay bag-o lang natapos ang winter.   sa west ni sya nga part, so diri naga set ang adlaw… para magsilak sa pihak nga bahin sang kalibutan… kis-a samtang nagalantaw ko sa naga panaug nga adlaw, sikreto ko nga nagapabalon sang flying kiss para sa family and friends sa pinas. naks…

syempre, kay may dala nga camera, nang ‘stolen shots’ na lang ko sang kaugalingon ko eh… idugang butang sa friendster kag facebook…

dsc03129a

from the hills

dsc03120a

gabantay tricycle

splendour in the grass

ang ahas sa damuhan

gasenti o gapamunit o whatever yaya... pakta abi gina-obra ko...

gasenti o gapamunit o whatever yaya... pakta abi gina-obra ko...

12 Tugon

  1. part, sa bukid wala papel bala. kalapad na gid didto sa balay nyo dira ka gid ya imo. kag nag pictorial ka pa dira. hahaha

  2. Hmmm… censored ang ginapaminsar ko parts… Hahaha! Juk!

    Isa lang ka word mahambal ko sa sceneries da subong: barren…. 🙂

  3. kanami sng view mo kwan…daw nadumduman ko man ang view sa kilid balay namun ba..hahahhahaha

  4. oo gali, amo na sbng ang stolen shots..hahahahhaha

    with matching posing kag pa tweetams..hahahahha

    sige b…kuhae man ko stoles shots kwan..hahahaha

  5. bag o ko lang na notice…nagdako ka na kwan..hahahahha…diet ka na..hahahhaha….pyerde mo pa na si roger sa sunod nga papicture mo..hahahaha

Mag-iwan ng Tugon

