tararamus labanos

for the record, horseradish is different from our pinoy labanos, eh?  nangkali sang horse raddish si senyora sa likod balay kahapon.  nabati-an ko lang raddish… pero layo sya gle kung i-compare sa aton labanos… damu sya ugat kag medyo rough ang panit. kag-ina sang aga, ginpanitan namon kay nagluto sya sang broth para sa panyapon karon sa gab-i. kung may obra nga para lang mangpanit sang horseradish, indi ko gid pag batunon. ngaa?  mas grabe ang effect sang sa magpanit sibuyas.  ano-ano man ang namatyan sa luha nga nagtaramus halin sa akon mga mata… kung amo man lang na mahibi ko mag prepare sina, mabakal na lang ko sang naka-bottle na sa supermarket…  hehe… being  a dramatic actor… indi ko basta-basta magpatulo luha kung indi tsakto ang talent fee.

7 Tugon

  1. hehehe… bilib ah… indi gali kinanglan ang horse radish para maghibi… talent fee gali! hehehe…

    nagminanol ko sa horse radish, ginpangita ko gid sa wikipedia…

  2. hahahahhha..ambisyoso….nd na pagkuhaa role ko….hahahhahaha..being dramatic actor… i was named under christopher de leon ika nga..hahahahha

Mag-iwan ng Tugon

