bargain shopping

kung may mahambal gid man ko nga maayo sa effect sang recession, its the price of some goods. kadto ka bla sa mga malls kay damo sale. te kay may recession, damo gaka lay-off, so wala kita. kag kung wala sweldo, indi  ka shopping ang mga tawo pirme sa mga malls. so para ma attract ang mga customers, ginapanubo sang mga stores ang ila mga goods para makabawi sa operating costs.

i went to limeridge mall last week, and guess what i bought.

its a calvin klein jacket, originally priced at $98.00, which they lowered to $29.98. but it did not end there, there’s 30% off pa sa lowered price. so from 98 to 20.99. thats a saving of about $50.  oha, good price eh?

then yesterday, nagkadto ko sa future shop para tani pa islan ang cellphone ko kay guba ang lcd. pero indi sila mag ilis kay indi kuno factory defect, but guess what i ended up buying… a dell laptop worth $599… daw indi ko pwede nga i-pass ang opportunity kay talagsa lang sila ga-sale sang dell. buti na lang a swiper is there to help me.  nakuha ko sa almost $800, tax and windows installation included.

i really dont like shopping, pero kung may bargains, sin-o ako para mag dis-ayre.

6 Tugon

  1. baw pre…timing gid tani nga may regalo ko bah. birthday ko sang 16 mo. sakpon mko shopping da ha? sukton ta lang ka mag-uli ka di.hehehe

  2. oo gali..nagpanghatag ka gali sa mga dabarkads ta..kag ginpang dul ong pa sa balay nila….ngaa ako wala mo nasakop..hahahahha..kadayaun sa imo kwan…hahahahha… ok na tani sa akon ang CK cologne pro…

    • hay toping, napadala ko na ang package, wala pa ko naregaluhan sang ck… sa bwas, mapadala naman ko package, pero like ko na ang ck, so daw indi ko mapadala. ay daw johnson’s baby cologne man lang sang una ginagamit mo… basi indi mo sahu-an ang ck. mangatol lawas mo. haha

      • wen mo ni gn sulat ang reply mo..hahahhaha..wala ko n nakita last time ah..hahahahha…sng HS pa lang taya guro..gagamit na ko CK….odorless alng galing nga CK gamit ko…para nd obvious..hahhahaha…

        besides..i dont like the smell of johnson’s baby cologne before…hahahahhaha….

        baby oil ya guro gamit ko kwan..hahahaha

  3. you are so daya yaya…hahahahahha

Mag-iwan ng Tugon

