lukdo kaldero sa niagara falls

kami nga taga-bitas, ‘nanglukdo kaldero’ sa niagara falls… nadumduman ko ni nga expression kay pirme gapamangkot si migo dan kung san-o ya kuno kalukdo kaldero ang mga kaparyentehan nya sa iban nga lugar kay wala pa sya gani sang may nakita nga palangasaw-on…

sa simple nga pulong nag attend kasal ni dulce kag drew… syempre, kay iririmaw tamon nga mga paryente, present gid kami para mag witness sang ila nga pagtambi palad.ย  mga close relatives kag friends lang ang naka-witness so proud gid ako nga isa ako sa naka-attend… opportunity ko naman nga makasuksok sang medyo disente nga bayo. congratulations sa bag-o nga mag-asawa! kag syempre, indi malipatan ang picture taking before, during, kag after the wedding.

mabuhay ang bagong kasal!

6 Tugon

  1. Iririmaw sanda! Hehe… After many years, na-encounter ko naman ang iririmaw na word… ๐Ÿ™‚

    Sa antique ko lang ni nabatiin, 19 forgotten pa.. ๐Ÿ™‚

    Ti san-o ka ya mapalukdo kaldero? Joke… ๐Ÿ™‚

  2. sin o na ya s dulce kag drew? friend of yours in niagara? hahahhaha

Mag-iwan ng Tugon

