i like it but i am not crazy about it

i always like danny boyle’s films, i.e. millions, trainspotting and 28 days later. slumdog millionaire is not my favorite though.  daw indi na bag-o sa akon ang plot sang movie.. daw nakita ko na sa pinoy flicks.  pero bisan ano pa ang gusto ko, indi ma deny nga gab-i sang mga indian ang oscars subong.

isa lang ang nabal-an ko… sigurado gid nga may holiday ang mga bumbay sa pagpanukot sang ila 5-6 pautang…  pareho sang natabo sang nagdaug si sushmita sen sa ms. universe. mabuhay ang mga palaka-on curry kag gapautang habol kag payong…

18 Tugon

  1. I liked the plot. It was simple and classic. But the ending/climax of the film was not that impressive. Daw ka “into”. There could have been a better ending which can be more dramatic.

    Besides, I already figured out the last question as it was hinted in the early part of the movie.

    Pero gusto ko ang ending nga nag-saot sila. Very bollywood!
    I like da moves!

  2. hahahahaa.. i like the movie…hahahaha..first ko b nga kita sng plot..hhahahaha..unlike sa imo nga tanan nga best movie nakita mo na..hahahah…

    the entire pictures niya ang gusto ko..hahahaha..pero i lkie most the part sng bata pa siya..mas moving…kag realistic..plus ang music nila, nami man… hahahaha…hahahaha..

    ang ending lang daw nd nami kay ka unrealistic..hahahaha daug ka na pero daw wala lang reactions kay love lang gd habol mo..hahahaha…

    anyway, scripted eh….hahahahha..

    nonetheless, mabuhay ang mga naka 5 6…hahahaha

  3. next time, ako naman ang ma intra sa who wants to be a millionaire..hahahaha..call a friend ta ka ah..hahahaha ok lang sa imo..hahahaha

  4. bal an ko na kung nga a nd mo like ang slumdog..hahahahha

    dis appointed ka kay napyerde niya ang ploning mo no..hahahahha

    wala ko pa bi nakita ang ploning..hahahaha

  5. ya, very common ang plot pero nag enjoy man ko kay damo ko natun an about mumbai. at least kung magkadto ko to (as if!) bal an ko na na indi ko mag order bottled water sa restaurant. hehe.

  6. whahha..muna gd ya? mabuhay gd ya> whahhaa…
    wala ko mahambal..hehehe

  7. Not bad…sang damo nga award halin ni Toto Oscar, sa banwa sa Hollywood —ang mga katoto-totoan naton nga mga botante medyo crazy guid bala sila haw. daw pinoy style lang man nga istory. kabobrehon-kay maswerte-kag may “diwata sa talon bulak nga ilahas…sa payag sa India lang gani…”

Mag-iwan ng Tugon

