thanks and goodbye

i went to say goodbye to grampie today. he died this weekend and today is his  burial.  i used to take care of him last year, until they sent him to the nursing home.  he was getting weaker, kag indi masarangan ni lola kung off ko kung weekend.

the last time  i saw him was more than a month ago, when i visited him at the nursing home.  he looked thinner and weaker and just stayed on the wheelchair all the time. daku gid ang diperensya sang naghalin sya sa ila balay sang december.  i bought some tangerines for him kay bal-an ko nga paborito nya gid.   magtapos kami kaon diri sa ila ni senyora kag mamangkot sya kung ano nga prutas ang akon nga ikaunon as dessert, i always opt for the tangerine because it reminds me of grampie.  pagkakita nya sa akon, ginpamangkot ko sya kung kilala nya pa ko, sabat sya nga huo kag nakita ko nga nalipay man sya kay naka bisita ko.  ginmuno ko sya about his stubbles, ginhambalan nya ko  kung pwede ko tani ma shave… because i used to give him a shave.

then lola called last sunday. napatay na sya kuno sang sat. kag subong nga adlaw ang lubong. so nagdalikat gid ako kadto para makita si lolo for the last time.  nakita ko man didto ang tanan nya nga pamilya, bata, apo kag apo sa tuhod nga gina istorya nya lang sa akon sang una. baw ginhakos gid ko sang mga bata nya nga babae kag ni lola man eh. lolo was a great man.  he told me about his struggle from the prince edward  island til how he put up his own insurance business nga nagbuhi sa iya pamilya kag subong, sa mga pamilya na sang iya mga bata kag apo.  whenever lola go out, mahambal gid na sya nga ‘have fun, gerri’. bisan mas komportable sya tani sa ila balay sang sa nursing home, wala sya nagpamatok kay gusto nya kuno nga malipay man si lola.

lolo never failed to say thank you.  everytime nga may irequest sya, mahambal gid na thank you… bisan gani kung pamangkuton ko kung gusto nya magkaon mansanas, masabat na kis-a nga “no, thank you”…

so sa subong, ako naman ang ma thank you sa iya… thank you for allowing me to be part of his last months… for all the stories and lessons that he shared… for the laughters and the tears… he will be missed…

13 Tugon

  1. nakikiramay ako sayo…

    salamat…

  2. nasubuan gd ko pagbasa sini. naglumaw-lumaw gd mata ko, serious! i can remember your posts about him and his family. and nasubuan gd ko sa thought na he was put in a nursing home and ok lang gyapon sa iya because he wants his wife to enjoy. ahay. condolence lang to his family. may he rest in peace.

    yep, he was not a selfish man

  3. CONDOLENCE! ok lang na manong thoto…di ba sadya kung may mga tawo nga mashare sang life nila sa imo..nami lang kay nagkilalahay kamo bago sya nadula sa kalibutan..subo ba? hibi man ko kay..:(

    thanks… amo gid na ang life, una una lang.. ang importante ang maayo nga hinimuan sa sini nga kabuhi kay sa pihak, indi na mahimo kay i enjoy na lang ang hinimuan sa subong.

  4. sad eh…. thats life here in canada.

    sad gani… umpisa pa lang sang misa, a lumaw lumaw na akon mata kay ginkanta ang amazing grace nga favorite nya nga ginkanta namon sa balay nila

  5. ahay…sa tanan nga indi ko gusto basahon nga mga post..indi ko gid gusto ang mga goodbye na mga statements…daw mahibi ako..it reminds me of my late dad whom i never had the chance to say goodbye. 😦

    yeah, its sad but there’s always a time for everything. time to say hello, and goodbye… time to be happy and sad…

  6. Bord,

    It was sad knowing your your Lolo sent to nursing home. It was sadder to know that he passed away already.

    My condolences to the family.

    thanks gid bord

  7. i’m really sorry for the very sad news.i remember when my lola died years ago.i literally saw her on her deathbed.let’s pray for your lolo.just believe that he’s in a better place now cos he really is.he’s already an angel guiding you.again, condolence.

    yeah, he’s one of my angel… i got something special today. and i think he had something to do with it

  8. Subo ba… Nadumduman ko man lolo ko ba… Anyways, we can always dwell on the good side of things and its good that you remember him in fond ways… 🙂

    oh, patay man lolo mo… oooppsss. daw bastos pamati-an haw. hehehe … yep, always look on the bright side of life.. kung sa themsong pa sang the life of brian…

  9. both good and bad ah..hehehe.

    pre, patigayon man ta beh kay bianca.heheh.jowk lang ah.hehehe

    errrr… pangitaa lang sya sa akon friendster o facebook

  10. condolence kwan…i know you are somehow in grief pagdula ni grampie mo…

    anyway, amo gd na ang life…pauna una lang gd…

    thanks… wala ka plano mag una? hahaha joke

  11. maayo gani kay daw kabisita ka pa sa iya..before he died…basi ikaw lang ang ginahulat niya sadto…nd man?

    heh, ano dumdom mo sa akon… angel of death? hehehe… indi magsabat huo, kay ibisitahan ta ka

  12. ahay… so sad man ni abyan man. tani lang when he died his family was with him sa nursing home. kasubo panumdumon nga nagaisahanon sya napatay.

    ah huo, ara iya pamilya sang napatay sya… naga rosaryo gani kuno sila eh

  13. hahahahahha..i will follow you…titser ta ka bay..hahahaha

    “after you”..ang motto ko sbng…hahahahha

    aba di pa motto motto ka na subong

Mag-iwan ng Tugon

