winter 2009 postcard

i had a great time with bossing last week. his mom went home and we had fun… it seems like everyday was a learning experience to me. i learned a lot about homemaking… oha, pwede na kapangasawa si thoto…

there’s lots of snow last week. i was talking to ‘senyora’ (bossing’s mom) about how i used to dream of snow and now i am experiencing my first winter.  ginsugiran ko sya nga mapadala ko kay nanay sang picture… nga pareho sini…

dsc01256tapos may dedication sa likod sang picture:

nanay, indi mag sige gasto…

kay budlay mag pala sang snow…

oha, ga-rhyme man ba…

so nagkadlaw si ‘nyora… nagpahulam sang camera sa bata nya kag kuhaan ko  kuno ang snow sa pine trees kag ipadala man kay nanay…

img_5816

kag pati kuno ila balay, picturan ko kag ipadala man.. so kodak eh…

img_5812

front view

one of the porches.... side view

one of the porches.... side view

back view

back view

in fairness, nami ila balay… daku kag tinlo… i cant wait for the spring… mananum kuno kami bulak kay may flower garden sila sa atubang…

sang papuli na ko sa paris, kita kami sang mga puno sa kilid dalan…

dsc02944

dsc02942

yep, puti ang dahon sang mga puno…

oha… nami no…

magandang pagmasdan… pero pag nabasag, babayaran…

aysus… take two…

magandang pagmasdan, pero pag lamig maramdaman… gusto mong takasan…

ibalik nyo ako sa pilipinas…. huhuhu

syempre, souvenir photo ni thoto…

dsc029471

5 Tugon

  1. totyal na gid ang abyan! kaluoy lang sa ila kay kada winter patay mga bulak eh no. gina frost bite. heheheh

    korek! tiskug pati kaugatan. haha

  2. hahahaha…kadlaw ko sa tiskug nga word..hahaha…:D wala lang sadya ba? baw diary lang tho no?

    wusus.. nagtiskug imo… bu… hok.. mahahay

  3. hahahahaha…sosyal…na gd si toto kwan..maniniyot na totyal pa..hahahahha..padal e man ko picture…hahahaha..

    ayos ah. gusto mo may dedication man?

  4. pero mas nami to ang powet ….este ang poem mo nga gin ubra,….hahahaha…nd sagad gasto kay budlay magpala snow da..hahahaha…enjoy gd ko..hahahahha..

    abe ko pa man…medyo serious na kay para kay nanay mo..hahahaha..gali kay…may palabay labay ka pa..hahahaha

    asus, ngirit ka gid ay

  5. BAW!xado katahum kag bahul blay kanday nyora!
    pwede ka board jan kara?
    bwahahaha

    hay, with your wits and charm too… perfect tandem man guro kamo ni senyora… mga shopaholic!

Mag-iwan ng Tugon

