i’m going to be a flop

siling sang brother ni bossing, isahan pa ka bulan kag maging FLOP na ko kuno.  wtf is FLOP?

FLOP = FLIP + WOP

FLIP = f*cking little people o funny looking little people… slang nga tawag sa mga pinoy

WOP = with out papers… slang nga tawag sa mga italian… kay sang una kuno, italians came in boats and arrived at north america ‘without papers’

so why should i be a flop?

  • udto pa lang, daw mahubog na ko… hehe… gainom na sila wine sa panyaga…  speaking of pagkaon…
  • during meal time, feeling ko daw gakaon lang ko sa pizza hut o shakey’s… different types of pasta, pizza, sausages, etc. tapos kis-a ga espresso pa sila…
  • i often hear italian terms of endearment like bella, bello, mi amore…
  • i am learning italian words like gatto (cat, kay may hinuptanan sila nga kuring) , bocca (mouth, kay kung magkaon ang mga tsikiting friends ko), mangiare (eat)…
  • i am with italian people who like celebrities with italian blood like jon bon jovi and sylvester stallone…

so, sono ora girare in italiano?

5 Tugon

  1. yadi… te tun-i na da mayo para join ka na sa tanan nga conversations biskan diin dira..

    tudlo-an mo man kami dayon… hahaha..

    taga diin ka gali di sa iloilo?

    kag para indi nanda takun malibak. hahaha… hay taga tigbauan takun. garagumo gid ang karay-a eh. iririmaw taton!

  2. hahahahhaha…linguist ka na gali sbng..hahahahha…

    kag hinay hinaya lang sa pagkaun sng mga pasta kay basi nd mo na muyonan ang mga pasta naton sa pinas..hahahahhha

    tanhaga^… every weekend gakaon takon pancit… kag may lucky me pancit canton kag instant noodles ko di…

  3. btw, mangiare is an italian word? hahahahaha… i thought it is an arabic word kay we are using it kung magkaun diri sa libya…hahahahha.. mangiarre…hahahahhaha…basi, italian gd man guro kay italy ang nag govern sa libya before…mga itsura gani sng mga libyan sbng is more on italian na…indi mo masal an nga african….hahahahhaha

    ah te huo, pareho man bla sa aton nga spanish ang nag colonize sa aton kundi pati ang yudiputa nga pamumuyayaw kuha ta… leche!

  4. tga san joaquin ko ya..

    te mas tig-a akn kray-a kanimo.. hahaha!!!

    pabulig bi ho.. may ara ko report sa isa ko kasubject.. visit lang site ko pls

    ayos ah, nagsabat na ko didto pero kinahanglan mo guro i approve kay di ko to makita after ma hit ko ang submit button. goodluck

  5. hahahaha…kuhang kuha mo ang mga pamumuyaw nila…Hahahaha.. U r rude bro..Tsk tsk…Hahahaha…daw santo ko eh..Hahahaha

    dapuga banal na aso… igaampo mo sya…

Mag-iwan ng Tugon

