taga-uma in canada

bisperas sang kaadlawan ni thoto… nagbukas ang isa ka department store sa pihak nga banwa. gani, sa pihak sang kadamulon sang nyebe nga nagakahulog sa kalangitan, naghingalit gid kami nga makakadto sa bag ong bukas nga establishimento.  aba, indi lang gle kami ang may pareho nga tuyo… all roads lead to giant tiger.  may ara pa nga nga inflatable nga higante nga tigre sa gwa ha…

first time ko magbakal sang para sa akon kaugalingon… regalo sa nahilapit nga kaadlawan… te kay daw indi na gid mapunggan ang pag abot sang tagtulognaw, napilitan na lang ko magbakal sang winter costume eh…

winter

1. laba pako (jacket) – nga gina usar ko lang sang una sa mga bulan sang hunyo kag disyembre sa pinas… kag kung tag-alani (proteksyon sa init) sa uma…

2. gwantes (gloves) – nga gina usar ko lang sang una kung magbak-it ko sang tinig-ang sa kaldero….

3. botas (boots) – nga gina usar ko lang sang una kung maglatay sa kahon sa talamnan kag kung magbaha sa super (para magbakal sang bulong pamatay peste pareho sang tamasok)…

4. tabon sa li-og (scarf) – nga gina usar lang sa pinas para ipadayaw… kung kaisa, gina himo nga higot para ihampol ang kasla kung may kibit ang likod sa bilog nga hapon nga duko kung manghilamon sa talamnan…

abi, i assemble ta kay thoto…

dsc01271

dapugers, bisan diin dal-on daw manug garab man gihapon ang tsura…

6 Tugon

  1. hahahahaha.. in fairness..high class ka na sbng nga mangunguma…hahahahha

    hay nagapala na sang snow ang mangunguma

  2. i pa try ko man gani didto sa amon…hahahahhahha

    tag alani na next month sng second cropping…hahahahahahah

  3. wala gd da sobra? hahahahaha

    pa winter naman b d sa amon..hahahahha

    para mangin high class man ko nga mangunguma..hahahahha

    hulata lang kay padal-an ta ka da relip

  4. bwahahaha!!

    sa nasiling ko na, ang sg una nga anay paha lamang ukon sapatos nangin s bilog nga lawas mo na iya!!!

    hahaaha!!!

    mangita pa ako sang pala anggiran sg sini nga litrato mo!hehee

    bubon,bubon,bubon…….maga tamyaw lg gd mn ako iya sg “MALIPAYON NGA KAADLAWAN SA IMO ABYAN!”

    kag anano ayhan ang gnpreparar nanday Lola sa imo???hmm…nahibal an ko nga parehas k Mark ksan o to, ipaga dibuhohan ka guid nila sg mahumok,tam is nga tinapay nga simbolo iya sg ika doble tres nga pagsukat mo!!

    kabhay nga mangin malipayon,kag tuman ka memorable ining una mo nga pagselebrar sg imo kaadlawan!

    salamat gid abyan. sa akon nga ginapaabot maging simple liwat ang akon kaadlawan… nakabakal na sang cake si tiyay… maluto kami karon pancit… long layp…

  5. Hahaha! Manuggarab gid ya? Hehehe… Nalingaw ko kay ang mga bag-o nga generation sang mga batan-on nga nagahambal Hiligaynon daw indi na kabalo sang mga tinaga nga “kibit” kag “kaadlawan”…

    Pero ang “ihampol ang kasla” really made my day! 😀

    huo, amo na ang ginapahampol sa akon sang kaingod namon nga manughilot kung may stiff neck ko… subong diri, mantiner ko tiger balm… balon ni tiyay from pinas. hahaha

  6. hello bestfriend johnny!belated happy birthday!!!hehehe…may ara ka pa nalimtan nga description sa pang-garab get-up mo….”pang-formation” get-up…..pag mag platoon drill sa CAT1…remember “CONCOTS” days…’na…amo ‘na imo porma!hahaha……the scarf?pang-blind fold!

    hahaha. huo no.. nalipat ko…

Mag-iwan ng Tugon

