i ate and they’re amused

lola was amused that i can eat rice… cold… and fresh from the fridyeder… ginhambalan ko sya nga naanad lang ko manginsapo bahaw sa kusina. hehehe

mark was surprised that i poured milk on the bowl of hot ‘pata’ soup… and he had this ‘wtf’ look on his face  when he saw me doing it… thus, i explained to him that my lolo used to cook the best pata in our barrio, and one of his secret ingredients is milk…

we had pizza at lunch today… and i put some catsup on top of it… which i thought is normal. indi daan complete magkaon sang pizza sa pinas kung wala ketchup o hot sauce. nakibot ko kay daw natingala naman si lola… i learned that they dont use catsup on their pizza.  hehehe. kun-an ko si lola nga namit pro… daw maibanan gawa ang asin sang pizza kung may catsup.  patilawan ko sa iya, kag nag agree man sya.

basi next time ako naman ang makibot kay lola… basi bla kung magkaon sya pizza, butangan na nya catsup ang iya ginakaon haw…

5 Tugon

  1. hhhahahha.kechup sa pizza. yeah for them weird na ya. sang una when i was doing my caregiver thing, daw 3 rd day ko bala. naglihog ang bata nga kon pwede himuan ko siya pizza bagel for lunch. abaw dali2 ko man kihad sang bagel kag butangan ketchup.hahhahahaha wangal ang bata tawag kay nanay ya kag manugid nga “mom she puts ketchup on my pizza.” i was so freakin’ embarrassed. tomato sauce gle na palhit nila kag butangan cheese sa babaw and then butang sa oven….waaaaaa

    hahaha. that was funny. pero daw naham ut man ko sang ila reaction

  2. you should also try the following:

    – Maggi Savor or Silver Swan Soy Sauce with McDonald’s french fries

    – Chippy with rice

    – Ginpudpod nga boy bawang / safari corn nga i breading sa isda nga pinirito

    As in namit gid… pramis!

    aba… tilawan ko abi ina

  3. err… diba ang pizza may ketsup na? ^^

    i thought its tomato sauce… then kailangan pang lagyan ng ketchup pag kakainin na natin

  4. di ka marunong mag tagalog

    do you know how to speak tagalog!!!!!
    lala lang

    syempre naman, marunong akong magtagalog… ikaw marunong ka bang magsalita ng ilonggo? wala lang din

  5. punggi ko kwan kay basi may mayawyaw ko di… abi ya guru sa aton ignoramus. wahaha … mayo guru patilawon kwan sg baboy para magtigda kay daw kapitla.

    ang puso mo abyan. abi nya guro sa aton indi na gid kamaan magtagalog…

Mag-iwan ng Tugon

