lolo and obama

avid viewer gid sang cnn si lolo.  ginasubaybayan nya gid pirme ang US election… every time may presidential debate, gapulaw gid lantaw… mangkuton ko sya gani kung sin-o iya manok, masabat gid sya nga mayo tani kung magdaug ang bata nga si barak obama.  gina compare nya si obama kay jfk…

whole day ang cnn kahapon sa balay.  wala ko nag expect nga amo na ka interesado ang mga canadians sa outcome sang US election… then, sang pagbugtaw ko kag-ina sang aga, nabatian ko sa radio nga nagdaug si obama.  kag indi lang mga americans ang proud sa result… ang DJ sa radio, ginpukaw nya gid kuno kagab-i ang mga bata nya para lang ma witness ang grand announcement… ang iya co-dj, very proud man kay bata sya kuno sang immigrant from germany… kag ang kadalag-an ni obama is a proof nga ang amercians  can make a change..

sang nagsulod ko sa kwarto ni lolo kag-ina, na abtan ko sya nga ga hibi… ginpamangkot ko kung ngaa nga gabakhu sya… sabat sya nga wala sya kuno kabalo. then ginsugiran ko ni lola…. nga ginsugiran nya kuno si lolo nga nagdaug si obama… ahay, daw pati akon balatyagon natandug man ni lolo… si lolo… white… caucasian… canadian… pero sa amo to nga time ko nabal-an nga  wala sya nagapili bisan ano man ang kolor sang panit sang isa ka tawo… kag ka intiende sya sang struggle sang mga black people sang una.. may concern sya mga tawo, regardless of race… amo na nga daw wala nya gid napuggan ang pagluha… cheers to obama… cheers to lolo…

Isang Tugon

  1. last night was a big history.i stayed late para maglantaw sa speech ni obama. bisan sa bus, mga estudyante wer talking about obama. mas interesado pa sila sa election sa US compara diri sa canada.

    huo, amo man na nanotaran ko… mas interesado sila sa US election.

Mag-iwan ng Tugon

