honesty is the best policy

nawigit ko ang akon nga sunglasses paglagaw namon sang ayam sa park kahapon.   na-realize ko na lang sang papuli na kami, so nagliko ko nagbalik sa park sa pihak nga entrance… ika duha na nga adlaw nga medyo nag extend ang ‘walkathon’… sang nagligad pa gid nga adlaw, gintry ko ang isa ka street, hoping nga may lapus sa punta…only to realize nga dead end gle… natingala gid si lola… sa iya huna-huna, nagtalang ko kuno… heh.. medyo… pero wala man ko nakulbaan kay gin usoy ko lang pabalik ang dalan.

te sang kahapon, ga duha duha pa ko tani nga magbalik kay siling ko basi indi ko na makita… galing kay daw nanugunan man ko, kag ngaa abi indi kay lapit na lang man ko sa entrance nga ginsudlan ko sa park.. te balik eh… hala, usoy sang akon gin agyan.. kag, mayo lang nakita ko gid man ang akon sunglasses… hay pa salamat akon nga jan lang man gihapon sa ginhulogan nya guro.

pagpasulod namon sa village, ginsugata kami ni lola… natingala naman sya nga nadugayan kami… nasal-an nya na gani ang isa ka ido nga naglabay sa dalan… te gin explain ko sa iya ang natabo eh… hambalan ko sya, balikan ko lang tani next time… (wala ko ginhambal nga hadlok ko nga basi nga may makakita nga iban kag kuhaon…) pero nakibot ko sa iya ginsabat… ok man na kuno nga ginbalikan ko kay basi matapakan sang  iban…

oha, in short kalabanan gid sa mga canadian, wala ga interes sang pagkabutang sang iban.  honest ah… nadumduman ko pagbakal namon sang asin para tubig (water softener).. bayad lang sa cashier, tapos ikaw na bahala magkuha sa gwa sang supermarket kay wala sang may naga-bantay.. man-i man na ya sang sulod kung pila ang kuhaon mo… but then, sa imo naman iya kung mapa sobra ka kung indi… pero sa tarong nga tawo, indi man ta guro magpa sobra sa aton nga ginbayad lang.

honesty… amo na di ang nauyunan ko… mostly mga honest ang mga tawo… so dapat honest ka man… luwas pa na sa pirme nga pagtamyaw sang:

how are you doing

bisan indi kamo kilalahay pero natabuan lang nga nag sugat-anay kamo…

2 Tugon

  1. laban gid. sang una siling ko , ay na ano2 sila nga patay pamangkot kon “how r u?” daw gin mangkot ya man ko kaina sang aga. asta nga pati ako nalatnan man. “how r u? or how’s the weather?

    hahaha… gani, syempre trying to be polite man ta… ibalik man ang question nga how r u? asl pls….lol… joke

  2. “How are you doing” gid ya? Hehehe… Polite gali sila ha…. Polite bala, taga Poland na… 🙂 chus!

    heh.. o how are you? so dapat sabton mo man nga im good, thanks.. how are you?

Mag-iwan ng Tugon

