trick or treat

aw a, abi ko di ko ma experience ang trick or treat subong nga tuig.  mayo lang kay naka abot sa balay si lola sang temprano.  mga 8pm… mas temprano lang si tiyay nga nagsugat sa akon.  samtang nagapakuribong kami lolo kag-ina (gapanago sa mga bata nga naga trick or treat), taga taghol gani sang ido, dayun ko man lingling sa bintana.  ka cute sang mga bata nga naka costume.  wala man sila ga kadto sa mga balay nga wala suga ah, pareho sang amon balay.

anyways, on our way home, naghapit kami sa isa kabayan… naghapit kami sang treats for the kids…nga bag-o lang man nag-abot nga nag abot nga nagpamalay-balay… kag, take note, nag drive pa sila sa rich neighborhood para lang mang trick or treat. ang disadvantage lang kuno galing sa village sang mga manggaranon, lawig ang lakton, so isa lang ka kalye ila natapos kay nakapuyan na ang mga bata. aba, ang nakolekta gle nila isa ka bag ha… pwede na isa ka bulan nga supply sang dulce.

pag-abot sa balay, may decoration man gle sa pwertahan… syempre, pa-picture naman ko gamay… souvenir (liwat)… kag may natuktok nga duha ka bulilit sa pwertahan… nga ginhatagan ko sang chocolates kag candies… sosyal nga mga bata, may convoy nga auto…

3 Tugon

  1. belated happy halloween bestfriend johnny!wish ko…about your lovelife naman next episode!joke!hehehe

  2. bulaga!!!! asust. 🙂

  3. hahaha… boooo… belated happy Halloween!!

Mag-iwan ng puna