murto-murto

tonight is halloween night, my first here in canada.  kids, wearing their favorite and fancy  costumes, will be going from house to house for trick or treat. galing kay may ginlaktan si lola subong.  may instruction sya sa amon ni lolo sang last week nga pagkagat sang dulom, patyun namon ang suga kag manirado kuno kami ni lolo sa den upod ang ayam… bal-an nya kuno daan nga kung may tawo gani pwertahan, madalagan gid kag mataghol ang ido.  hmmmm….. in short panaguan namon ang mga tsikiting. for a first-timer like me, daw indi ko gid tani ni pagpalampason nga event so ginpamangkot ko liwat si lola sang lunes kung sigurado sya nga manirado kami….

nagsabat ang mal-am:

uhhhh.. yeah, i know it sounds rude…. well… ok… you can turn the lights on.. but, the kids know that old people live in the neighborhood so they are not going here anyway…

excited na ko tani pero may sugpon pa gle…

but better stay in the den and pretend that you’re not there…

hahaha… hay si lola… sige na lang gani…

temprano pa kami nagpanyapon ni lolo… sanag pa so wala ko ginpasiga ang suga samtang naga kaon kami… sang trapuhan ko na ang lamesa pagkatunga namon, gin pasiga ko ang suga sa dining area kay trapuhan ko ang mga mumho… sang gulpi lang naghambal si lolo:

you’re not suppose to turn the lights on… we’re not suppose to be here…

aw a… abi ko nalipat si lolo…

te subong, samtang nagadulom na sa gwa kag ang mga bata ga-umpisa na sang pamalay-balay… kami iya ni lolo kag ang ayam, ari di sa sulod sang den. gapanirado… daw mga murto…

happy halloween!

Mag-iwan ng Tugon

