taktak dahon

its been weeks since the fall season officially started.  na witness ko na ang pag ilis sang kolor sang mga dahon sa palibot.  halin sa green, amat-amat nga naging yellow asta maging pula ang iban kag maging brown kag malaya. Alam gid si Lord… kay dungan sang pagkalaya sang dahon, ang pag abot man sang hangin para maghuyup sa ila para  mataktak sa duta.

everytime magdrive kami these past few weeks, nami gid lantawon kapin pa ang ang mga kahoy sa kilid sang grand river. siling ko, mapa picture gid ko… galing pirme lang gakalipat. asta wala ko natalupangdan, lapit na lang gle matapos ang fall. gani sang sabado, wala na napunggan, nagpakodak gid ko sa dalum sang maple tree. 

budlay na… mahulat naman ko isa ka tuig antis makapa picture during fall.

Mag-iwan ng Tugon

