pover-ish

how’s it like living in the philippines… is it some kind of poverish?

ang ginpamangkot sa akon sang physiotheraphist ni lolo kag ina sang aga.

indi ko ma gets ang question nya… gin search ko sa internet…  pero daw wala man… hehe. in denial si thoto…

medyo slang lang guro like 40-ish, etc… according sa urban dictionary, poverish means poverty stricken, but not so harsh….so therefore i conclude nga ang ibig nya lang sabihon, kung nagadata na gid ang poverty kag pigado na gid ang pangabuhi sa pinas…

na-misinterpret nya guro ang statement ko sang ginpamangkot nya ko kung kumusta ang pangabuhi sa canada.  ginsabat ko abi nga:

better than the philippines

ang gina-mean ko tani, sa standard of living, mas nami ang canada… but that doesnt mean nga tama na gid ta kapigado sa pinas ah… pero bisan pigado man kita iya, always happy naman.   bisan diin ka lang matulok may tumpok sang tawo nga naga istorya, tong-its, chismis o tagay… ang mga tupad balay, daw pariente na lang ang pagtamdanay nga pwede mo mabilin ang mga bata mo nga libre (kis-a sila pa mapaka-on)… indi mo na kinahanglan magbayad sang ma-baby sit. kung may punsyon sa aton, imbitado bilog nga barangay… kung kinahanglan sang bulig, ang mga kaingod ang una nga magbulig.

so ang sabat ko sa iya about being poverish…

NO, its just that i want to earn money from your country, thats why i am here.

Mag-iwan ng Tugon

