singing happy birthday

wednesday evening pa lang diri. pero sa pinas, thursday morning na. birthday na ni toto kyle.  pagkatapos panyapon nagtawag ko dayun sa ila para i-greet sya. wala party subong nga year.  gastos man daan kung maghanda.  hehehe. 

toto kyle

toto kyle

 2 years old na sya. daw sang san-o lang sang gin updan ko si mama nya sa IDH para magbata. aba, duha na gle ka tuig ang nagligad. medyo tigda na maghambal si toto. kag medyo kulit na.  basi bla pagpuli ko dungol na gid haw.

pagkatapos ko tawag sa pinas, nagsaka ko sa babaw. ginsugidan ko si lola. bday man gle sang bata nya subong, wednesday.  ginhambalan nya si lolo nga tawgan nila ang ila youngest daughter para maka greet si grandpa. nakibot ko kay pagsabat sang sa  pihak nga linya, gulpi lang nagkanta si lolo sang happy birthday to you… kadlaw kami ni lola kag… si lolo, medyo naham-ut man sang ginkanta nya… nga pagkatapos nya greet ginhambalan nya bata nya nga makanta man ko kuno si lola. baw dayun pamiriphi sang mal-am nga babae.

ah te sa tanan nga may birthday, happy birthday. kung pwede ko lang tani makantahan ko man kamo tanan.

Isang Tugon

  1. ay ti….happy birthday lang sa hinablos mo a. kaedad man gali sang bata ko.

    huo, musta na switzerland

Mag-iwan ng Tugon

