this is paris

happy thanksgiving day.  holiday subong so ari ko  sa balay ni tiyay.  sa paris.  ang mga abyan ko antis ko maghalin namangkot kung diin ko ma-direcho… siling ko sa paris… mangkot sila kung sigurado nga sa canada ko makadto… abi nila sa france…

paris was referred to as the cobblestone capital of canada.  damo abi old cobblestone houses asta subong. magkadto ka sa downtown, baw daw nagbalik ka lang sa una nga panahon…o sa set sang old movies.

balcer

photo credit: balcer

ginkuha ang ngalan nga paris kay damo deposit sang gypsum nga ginagamit mag-obra sang plaster of paris. gamay lang sya nga community sa gwa sang brantford, ang telephone capital sang canada.  sa brantford ginbun-ag ang famous nga imbentor sang telepono, si alex graham bell.  in fact, ang first telephone call was made from brantford to paris. so medyo part man sang history ang paris.

medyo scenic man sya pero kung diri ka na ga-istar daw ordinaryo na guro ang mga nami nga view.  pareho sini sang nalabyan namon pagsimba namon sang sunday. pirme man kami galabay pero first time ko magpa picture. hehehe. aba, pang- calendar ang view.

oha, kuno abi daw sa diin gid ko... 5 minutes drive lang man kalapit


view of downtown paris

anay ka, since im already talking about paris, i want to show you a glimpse of the community where i stay…

the neighborhood


my second home, balay ni tiyay

may i post in front of the door.. hehehe

may i pose in front of the door.. hehehe


souvenir pic pati sa car

may funny experience ko parte sa kotse.  may interview ko few weeks ago… gin drive ko ni tiyay gamit iya awto.  sus, sang pag-abot sa balay sang client… daw nag-alang alang ko gwa… basi makita sang client ang ginasakyan ko kag indi magpati nga ga-apply ko as caregiver.  anyways, wala na push through akon employment sa client, i hope its not because of the car… hehehe.

 

Isang Tugon

  1. whew!i could sense some li’l changes..the syntax, the grammar….the expression…uyy…bestfriend johnny seems to speak with the canadian tongue na…hehehe

    right ed. talking like a canucks now eh? lol

Mag-iwan ng Tugon

