last from my first

just got my first salary… not really… because i got paid when i worked in the farm.  but its the first time that i received a bigger amount.  my aunt fetched me at grandma’s house.  siling ni lola pwede na ko kalakat mga 3pm as she could be home by then… na-golf ka bai si grandma… lola said that i could even leave even if she’s not there yet… pero di ko man guro mahimo nga mabayaan si lolo nga naga-isahanon… 3 o’clock was too early for me to go back to paris. 5 pm pa ma-out si tiyay sa office. i was looking forward to go home though, as this will be a long weekend (monday will be thanksgiving day… kakaon na gid man ko guro turkey sini).  yep, i was excited that i even thought of riding a public bus… naglantaw na ko gani sang bus routes sa internet…

lapit na alas kwatro sang nag-abot si grandma.  bag-o lang gid kapamangkot si lolo kung ano oras ma abot si lola kag nagbukas ang puertahan, nagsulod si lola nga nagapangayo pasensya… mga alas onse na kuno sila ka umpisa hampang golf…. ok lang, i have 3 days off so wala man problema.  kag wala pa man si tiyay nga masugat sa akon, so my time pa ko para mag relax gamay.

antis pa mag-golf si lola, ginhatag na nya akon ‘sweldo’… so ginsugid ko kay tiyay nga ginsweldohan na ko ni lola.  hapit kami sa mall, i-treat ko sya tani… pero kape lang ang nabakal ko sa iya… then we went shopping.  actually, she went shopping.  tiyay encouraged me to buy something for myself… its my first salary so i should i buy a ‘souvenir’ from it… nga dapat gid lang kay pinangabudlyan ko man, so  i deserve something for myself. ang problema, sa kadugayon ko na nga wala naka shopping, indi na ko kabalo kung ano ang akon baklon.  wala pa ko kabalo kung ano ang akon kinahanglan… naanad na ko daan sang kung ano lang ang may ara ako nga daw wala na ko gapangita sang iban.  kag isa pa, wala ko kabalo kung ano ang mahal kag kung ano ang barato… hahaha… basi ang dumdom ko nga barato, mahal na gle…

then we passed by this shoe store… damo sale!  hmmm… lantaw-lantaw sapatos… may ara, $80+… just when i was about to buy it, tiyay led me to one portion of the store… last pair shoes… aha, mas barato… kag mayo man ang quality… the price of the shoes that i chose was $50… kag may 50% discount pa… so, i only paid $26 (tax included) its just a little more than 1000 pesos for a pair of skechers shoes…ok naman.. nakamura si thoto… not bad for my first pay…

Isang Tugon

  1. Uy.. first sweldo.. cheeseburger da be bords. 😀

Mag-iwan ng Tugon

