sari-sari in one month

its been one month since i left pinas… sa isa ka bulan damo na sang natabo sa akon.  i have been to different places (stop over to japan, trips around ontario: cambridge, niagara, hamilton, hagersville, burlington, norfolk)…. done various works (painted a fence, picked some berries and roots, cooked some new food, clipped nets, etc.), met different people (pinoys, canadians, mexicans, indians, columbians, chinese, vietnamese, etc.)… ate new foods (poutin, beets, turnip)… experienced change in weather (from hot to cold)… sa kadamuon sang na experience ko in one month,  daw pamatyagan ko kalawig na gid sang isa ka bulan…

5 Tugon

  1. hi bestfriend johnny!gone is the nostalgia……uyy…at home na sya dira!hehehe

    ok lang edz, naka adjust naman

  2. nakibasa…:)

    thanks for dropping by

  3. Ok lang na ah… Take your time… 🙂
    Take time to realize… (ang sa kanta na blah haw!)

    colbie callait, wehehe

  4. Basta sa duha ka tu ig ko na di ya nga istar sa america dala dala ko ya gyapon ang libro ko sa hiligaynon kag kinaray a…. may aklanon pa gali. koleksyon sang namilag pilag nga mga literatura sang western visayas pareho sang Tig-ilinit sa Uma (my favorite short story), Maka on Ko Aswang, ‘Nay kag kon ano-ano pa. Salamat kay Dr. Deriada!!!

    aba, si sir deriada sa upv. akon peyborit sang una, yuhom magazine

  5. Pano sha i add sa Yahoo! My BlogLog? =)

Mag-iwan ng Tugon

