ekratan nga mal-am

lolo is an avid viewer of cnn… updated sa current affairs especially sa US election… sang nag debate si palin kag biden last week, baw wara gid namisok si lolo, wara gid natulogan.  man-an ko kay ja ako sa tupad nya naga internet. when he asked me if who between the VP candidates is better… wara ko kang may nasabat kay wara ko ga pay attention.. sensya, grandpa…

lola is out tonight, kag upod ko si lolo…  nakamuno ang friend ko sa yahoo nga may mal-am kuno sa dancing with the stars… te ask ko si lolo kung gusto nya maglantaw… sus, galantaw man gle sila ni lola…

kag pakta kung ano ginabantayan nila… si cloris leachman… ang 82 year-old lola nga nami pa magki-ay ki-ay…. aba, nakibot ko…. daug pa ni lola cloris ang mga lamharon… bilib ko sa abilidad… daw indi ko mag ginhawa samtang naga saut sya kay basi mabali-an sang tul-an… sexy pa ha… indi magpa pierdi ang dughan… baskug!

tani indi sila ma eliminate sang iya pares kay subaybayan ko gid.

2 Tugon

  1. hello bestfriend johnny!hahaha…have fun watching the passionate lola!!!!

  2. ok abyan nakasulod si lola cloris:-)

Mag-iwan ng Tugon

