babay pilipins

babay everybody.  see you in a couple of years.  salamat sa tanan nga nagbulig sa akon sang  akon pagtambay sa halos sa 3 ka tuig.  indi ko na pag isa isahon kay daw damo gid ko tani isulat kag mas masubuan pa gid ko.  basta bal-an nyo na kung sin-o kamo. mahidlaw gid ko sa inyo.  hopefully online man ko pirme ah… te padayun man gihapon ang aton pahalipay sa barangay. indi nyo lang ko pagkalimti kay pagbalik ko, kitaay naman ta.

4 Tugon

  1. Halong!

    salamat. halong man

  2. Goodluck guid bords. Ma miss ka guid namon. 😀

    salamat gid bords. indi man gid ko madula ah

  3. …kwan slamat sang mga tinion nga gin_ambag mo sa amon nga imo nga mga kasimanwa.balan ko nga madamo ka pa nga mabulig or ma_ishare sa amon biskan nga marayo ka pa sa imo nga lugar nga ginhalinan..try and continue blogging ah.kay biskan diin ka pa ari lng kami sa imo naga_suporta bala haw…haaaayyy…ti gudluck na lng cmo eh.ginapangamuyo ko guid nga tani maabot mo ang imo handum para sa kaugalingon mo at labi na gid sa pamilya mo im sure..at kung diin ka man iwaslik sang imo kapalaran..parehas nmon nga naga pangita man sang swerte sa iban nga pungsod..gudluck na lng gid cmo kuwan ha…tani maging kuwan ka sa bilog nga kasimanwa mo…kuwan bala haw…hehehehe…ginapasadya lng kita ah..gudluck…GODBLESS

    abaw ah, daw malumaw lumaw man mata ko ba. nahidlaw na lang ko gulpi sa tigbauan ay.

  4. Diin ka sbng Kwan???

    ja run sa canada, ikaw diin ka subong?

Mag-iwan ng Tugon

