im so excited…

… and i just cant hide it. pati ka na ah… daw indi gani bal-anon nga malakat na ko sa tuesday. wala pa kapanghimos… indescribable feeling… soaring, tumbling, free willing… actually, medyo nasubu-an ko kay bal-an ko nga once nga maghalin ko, things will never be the same again when i come back. amo ni gle feeling, sang una daw gusto mo nga padali-on ang time pero kung ara na, gusto mo slow-mo. syempre ma miss ang pamilya, ang friends, ang pinoy life… pero te kay tawo lang man ta… may mga plano man sa kabuhi te kabigon ta na lang nga parte sang aton life eh. may ambisyon man ta nga makapatukod sang FFH… foreign-funded house… hehehe

daw kabug-at magsulat kung daw gasamo ginabatyagan mo. ang gina dumdom ko na lang nga sa subong nga technology, daw lapitay man na gihapon ah… saang sulok man ng mundo may tfc, este pinoytv.

sa pihak nga bahin, kuhaon ko ini nga kahigayunan nga magpasalamat sa akon abyan nga si gladita (hay glad, wala gid ta ka kitaay ah, sige lang ah, ym lang ta galing) kag sheila sa ila nga pabalon sa akon. baw, masaligan gid ni sila… kag kay roxy man nga naging pala agyan para makuha ko ang ginpadala nila (mayo man to nga nakakitaay ta antis ko maglakat)…

dasun naman kay daw malupok akon kurason.

5 Tugon

  1. wala problema abyan! paapas ko lang ang kwan t-shirt mo ah. go with god! ahay… subuan ko ah kay dugay ta indi kakitanay. pero syempre lipay man nga makalakat ka na. we look forward sa FFH mo ah. baw, may isa naman ko ka ulutangan sini. hehehe

  2. you are definitely right, the advent of the internet, cable tv and cell phones has made the world smaller and distances nearer…

    And I am familiar with the feeling of leaving one’s abode, maski diri lang ko ya gani sa Cebu and I go home regularly sa Bacolod…

    i wish you luck on your new endeavor….
    God bless and be well….

  3. mayo man kay nakakit anay na man gd kita a. keep blogging and keep the faith!

  4. there’s really no place like home, john. i know that feeling because i’ve spent half of my life away from my family since college..evertime i went home daw hindi na ko gusto maghalin pa sa balay. but sometimes we need to be away to grow and to move on….enjoy your life’s journey john…budlay pakigbatuan ang homesickness pero kaya mo na ah…pati ka na…

  5. ay te…! sa wakas madayon ka na gid man.

    good luck kag panumduma pirme nga isa ka na ka buhay nga bayani. ahihi…so classic!

    god bless!

Mag-iwan ng Tugon

