finally may bisa na ang visa!!!

after years of sacrifices and waiting… I just got my visa. wehehehe… may visa na ko… wohoooo…. lipay gid eh…. pwede na ko kahambal nga halos sure na gid ni… medyo na praning pa ko kag-ina kay based sa nabasahan ko nga timelines sang members sang ginatambayan ko nga forum, may isa nga na grant na ang visa nga mas naulihi pa nagpa medical sang sa akon… kublaan ko eh… wala ko kapugong, nagtawag ko sa air 21 para lang ma check kung may envelope para sa akon… te nagsabat sila nga wala man kuno… kay gle… on the way na nga inug deliver…. hay salamat gid sa mahal nga Maka ako… kag sa mga friends kag relatives for the support…

4 Tugon

  1. ay ti. congrats! amo na ni ang ginahulat hulat. nagpainom ka ay no?

    hahaha, medyo busy pa… kay dapat kuno hingabutan ko ang summer sa canada sa subong nga august

  2. ang hirap intindihin ng illonggo

    yeah, yan ang advantage ng mga taga probinsya… kasi nakaka intindi kami ng tagalog. hehehe

  3. wow, congrats! good news gd na! t wala lang kalimtanay ha, kung ato ka na sa lugar where the grass is greener. haha.

    ay syempre, padayun ang blogging adventure. thanks

  4. Woot! Woot! Yehey!!!! ayos part! mapuli ko bala this weekend. Magpa cheese burger ka naman! Hala, ipamaba ko gid na sa mga kaopisina ta sg una. I can taste Emilion again! Congrats gid. Hapi2 gid ko para cmo.

Mag-iwan ng Tugon

