proof of ID

now i can officially brag about it. may ara na ko pruweba… nga graduate ko sang premier university…

front view

front view

more than ten years ago… hehehe… in short, indi na hoben si thoto.

kag proud gid ko sang naka-print sa likod…

back view

back view

ang wish ko na lang, tani one day, mapanindugan ko ang pagiging iskolar ng bayan… kag may makahambal man nga:

kwan, ang galing mo!

6 Tugon

  1. artian ka man gali? full time AB man ako bal-an pero small time iskolar lang. ikaw ya iskolar ng bayan.

  2. Uy makwa man ko ni bala… Hmm… Jed Mabilog ang Alumni president? May nasagap ko na bala nga chika parte sa iya… storyahan ta ka magkitanay ta. hehehe

    ma-intriga bla ang istorya parte kay jed? hehehe

  3. eskandaloso abyan! indi galing sexual in nature. hehehe

    ah gle… wala pa na nakainom sang agwa de pataranta? kay sang pag centennial luncheon, sya gid ang aktibo mang amoma sang mga alumni. wala patay libot nya sya campus… nagpuli ko abi sang medyo tipsy pa lang eh, te wala ko kabalo kung nagmaoy sya sang solb na sa makahulobog nga ilimnon…. hehehe

  4. hahaha! ang nasagap ko nga chika natabo sg lamharon pa sya nga nagabutho sa up high. indi lang galing 100% confirmed ang ini nga chika. cge lang, tutal ikaw man lng chikahan ko. indi man ko siguro ma file-an sini libel. hehehe

  5. hmmm, pa miyembro man ko bala para may card man ko (LOL)

    aber, aber… na intriga man ta sina man…miga glads, chikahan mo man ko ha? hehe.

  6. how can i get alumni’s ID? UP Cebu ako nag graduate with student no. 01-xxxxx

    contact the cebu alumni association, i just pay 100 pesos to our college alumni president… parang sa UP Diliman pa ginagawa yan

Mag-iwan ng Tugon

