smoked gets in my eyes

dugay na namon nga wala na gamit ang smoke house sa amon gamay nga meat processing business. dumduman ko pa first time namon gin usar, indi pa kami sigurado kung 110 o 220 V, te gintestingan, aba kadasig mag taas ang temperature asta may nabatian kami nga hinay nga lupok. heh, indi gle pwede sa 220 V. napurnada amon tani gina obra nga smoke longganisa eh. sugod sadto halin sang ginpakayo kag gin convert sa 220 V, wala na namon nagamit. nahimo na sya nga aparador sang amon meat extender.

pero kay nakabakal ko collagen sa manila, nag desisyon kami nga testingan liwat ang smoke house. gamay nga background, ang smoking o pagpa aso isa man ka paagi nga ma preserbar ang pagkaon pareho sang isda kag karne. ang proceso nagasugod sa pagbulad kag pagasegundahan sang pagpa aso. likum sa ihibalo sang kadam-an, ang aso naga serbe man nga preservative, luwas pa sa medyo na asohan nga sabor nga nagadugang sa pagpanamit sa isa ka pagkaon. kung ikumparar sa ordinaryo nga longaniza, medyo trabahoso kag nagakinahanglan sang mas lawig nga oras ang pag obra sini. gani mas mahal ini kung ibaligya pero mas saboroso sang sa skinless longaniza.

kwan's smoked longaniza smiley

gintilawan ko ang bag-o naluto nga smoked longaniza… aba, namit…

na sobrahan ko galing sa black pepper… daw maluha man mata ko sa kakahang… hehehe. pero winner ang sabor, inpeyrnes.

2 Tugon

  1. pero di bala hambal sang iban may lain nga epekto ang pagkaon sang mga pina-asuhan pareho sang tinapa? di lang ako sigurado pero isa lang bal-an ko, nagalaway na ako di. gabaton kamo international orders?

    huo smoking is bad for your health. hehehe… gani dapat moderate lang sa tanan. trapuhi anay imo laway kay indi pa kami open sa international market

  2. pwede ka order?

    ginakuha pa namon ang pinakanamit nga timpla

Mag-iwan ng Tugon

