balik UP again

i went back to my dear alma matter again.  this time for the centennial lunch… part of the celebration of the 61st year of UP’s presence in Iloilo which is also part of the centennial celebration of the entire university.  talagsa lang mag 100 ang UP, te indi pwede pagpalampason kay sa dasun nga 100 years, wala na ta di sa kalibutan.

week long ang activity, kag-ina sang aga may awarding of outstanding alumni kag  may oblation run kuno… te matingala pa mga upod ko kun ngaa lapit na lang ko udto kag nagpakita sa ila… (kung kabalo lang sila nga isa ako sa mga nagdalagan nga hublas… hehehe)

ang highlight sa bwas sa hapon… balik UP alumni homecoming sa iloilo grand hotel.  ang dress code… kung ano ang ginasuksok mo sang una sa UP.  oha, i-expect ang mga alumni nga nakashort, t-shirt kag naka tsinelas.  ginapanumdum ko pa kung ma-attend ko.  puraot daan subong, wala ta wawart inugbakal tiket.

te subong na lang ko nag-upod naman sa mga old schoolmates eh…

outnumbered naman mga lalaki kay endangered species kami sa sotech

outnumbered naman mga lalaki kay endangered species kami sa sotech

ehem... ano ang nakasulat sa streamer

ehem... ano ang nakasulat sa streamer

bilib ko ni sa mga kabut-ho ko mo.  bisan gamay lang kami sa amon nga alumni association, nakadaug pa kami as one of the most outstanding alumni association. wala na sa padamu-damu… ang hinimuan ang importante.

damo nag attend nga mga bigatin… may isa ka alumnus nga gen. manager gle sang isa ka sikat nga softdrink… nakita nya exclusive kami sang iya softdrink, naghulam isa ka can… after an hour, ginpa deliveran nya kami isa ka karton… baskug…

te kay gusto namon iya mag jamming sa totong villaruz kag binhi band, didto kami nagbutang sang lamesa lapit sa stage eh.

totong villaruz band onstage

totong villaruz band onstage

ang taga-grupo may gina pili nga lugar kung diin ma pwesto te hawan ang atubang sang stage eh. ang audience ara tanan sa kilid… pero enjoy sa ginatukar.  wala ko gani katalupangud nga live band gle, abi ko cd lang… ulihi ko na lang nakita nga buhi gle nga banda ang gatukar.  sa kanami sang duha ka banda, nawili ko tambay asta maghapon… kapin pa kay pang sunday hitback ang mga kanta… lingaw gid ko…

salamat sa U.P. naming mahal…

Mag-iwan ng Tugon

