katalugan

namit pamahaw ko subong nga hapon.

ang tinapay sang mga ilonggo nga katalugan.

may duha ka kolor ang filling… ang light brown kag ang popular nga pula. siling nila ang mga reject kuno ang ginahimo nga filling. posible, kay nagdarapun ang sabor, resulta namit.

sampat gid sa mabugnaw nga coke.

7 Tugon

  1. katalugan gali ang tawag sina? mas manamit kon mas pula ang kulur sang filling. nadumduman ko gulpi ang pan de coco.

    peyborit ko man ang teren-teren kag pan di syosa nga humok kag init

  2. baw daw malaway man ko bah! hehehehe..hay! hidlaw na gid ko sa tigbauan, nami na gid magpuli, hidlaw na ako sa mga food ta jan..ibos,lupi,tinupak(sakto?) nga saging,etc…

    hehehe… gingutom ko sang ginpanghambal mo

  3. well…this katalugan comes in variants…depending on local regions…bahug-bahug or pan de burikat in cebu and kalihim in bicol….both had been standardized and made available in selected bakeshop branches…may ari na naman ‘na diri …hehehe

    eds, daw indi man gid obvious nga quality auditor ka sang julie’s bakeshop ah

  4. baw.. na miss ko man ang mnga pamahaw sa hapon bah.. ga-i ko da bi!….

    labay lng ko ah.. nakita ko gid bi na daw kanamit gid mo.. 🙂

    salamat kay nakahapit ka

  5. yuck! i so hate katalugan. recycled bread na kalaw-ay pa. hehehe…

    hahaha. dira gani namit sa recycled.

  6. @eda – pan de burikat!?!? hahahah grabe gid ya mga cebuano no? kun may kwarta lng ko ma franchise gid ko julie’s sa oton kag.

    sige para makumpetensyahan mo si drv sa red’s

  7. @eda – sakto. indi ko lang madumduman pero iba ang tawag sini sa amon kag hambal mo gani kalihim.

    hehehe. palugar-lugar man ang tinapay

    @gladits – tood ka? recycled?

    huo, ponchong… recycled na kung sa mga bakery sa banwa, pero kung sa mga pareho sang julie’s (oha, free ad for eda), fresh ingredients na sila

Mag-iwan ng Tugon

