thank God i’m alive

hay, buhi pa ko. sa kaluoy sang Mahal nga Maka-ako, nahamtang kami sa mataas nayon nga bahin sang amon banwa kag wala nahalitan sang mabaskug nga baha. kinahanglang anay nga malapawan ang poblacion antis makalab-ot ang tubig sa amon. pero grabe gid iya ang natabo sa mga kilid sang suba sa amon barangay kay damo gid ang napukan nga mga balay, kag naaanod nga propyedad kag kasapatan nga gintuga sang gulpi lang nga nagtaas nga tubig sa suba. magsig istorya lang sang ila inagihan sa naglabay nga sakuna. sa poblacion, sus kalab-ot kuno sa hi-way ang tubig… mas maswerte pa gani kami kay sa tupad nga baryo, masobra sa pulo ka tawo ang napatay (may ara nga 8 gid sa ila pamilya). te magsigbulig lang sang sarang maamot sa mga biktima eh. masakit gid buot mo sa mga mabatian mo nga istorya parte sa baha.

sang tuesday, nag-upod ko pa-city kag nakalabay kami sa pavia. sus, mas grabe pa gid gle ang halit. halos kalabanan sang balay sa kilid sang suba, puros lay-on kag may mga salakyan gid iya nga ara nga nagbaliskad kag nagtarapuk sa kanal. ang dalan pa-cpu, puro lutak bisan pila na ka adlaw nga wala nag ulan. hay, grabe gid ini nga delubyo sa iloilo. pero mayo man kay ang mga ilonggo, ga-ugyunay gid sa pagbulig sa mga nahalitan sang baha.

sa pihak nga bahin, abi namon tapos na ang kalbaryo paggwa sang bagyo… may extension gle… asta subong, wala kuryente… indi ko ka-online… ang amon negosyo na apektuhan… pano na lang ni ang embutido, longganisa kag tocino… puerte ka-init kung gab-i kay wala eletric fan… dugangan pa nga damo lamok…

dapugerz… indi ko kalantaw ending sang lobo kag babangon ako’t dudurugin kita sa bwas… kuno abi.

6 Tugon

  1. May blog man di bords sa wordpress sg mga teleserye a. Basaha na lg. Ang importante buhi ta ya.

    kuno abi galantaw ko teleserye. hehehe

  2. abyan daw matulo naman tani ang luha ko. apang may sugpon pa gali nga embutido. nagbalik na lang ang sip-on nga hana na tani magtangso.

    hahaha. ewwww…. i hate you

  3. hello abyan!
    parte sa ginatawag nga delubyo nga nahitabo sa aton banwa…kalakip na dira ang amon barangay nga kon diin nagatindog ang amon humble nga balay puloya-an dira sa tigbauan…imagine…7′ from the floor ang kataason sang tubig baha sa sulod sang balay gikan sa naglambas nga Suba Sibalom…kaabot pa daw sa ila ni Gama….si gama amo ‘na neighbor nila upaw….nga dira gid sa corner ang ila balay…lapit gid sa plaza eh…so far t’was the worst flood ever…amo gani nga mangamuyo gid kita sang himpit gid nga maipalayo sa katalagman ang aton banwa kag ang iban naton nga mga utod nga ilong-ilonganon!Godbless!

    mayo lang kay wala gid masyado nga nasamaran ang inyo propyedad. te wala man guro nalapawan ang inyo nga mansyon ah. nadumduman ko ang istorya mo sang una.. gina imagine ko ang nanay ni eva s., nga wala sang may naga gwa nga tingog sa iya baba samtang nagapangayo tabang

  4. sa tanan nga na biktima sang typhoon frank dira sa tigbauan grabe gd ang akon pagkabalaka sa mga nahitabo da kag sa mga namatyan. d kmo madulaan paglaum,damo pa ang mabulig kag mag donate sang mga goods nga kinanlan ninyo.I hope so nga makabulig man ko sa gamay nga paagi.may ginhimo ako nga website for typhoon frank campaign nga nagapangayo bulig para sa mga biktima sang typhoon frank..pls.hatagi ako sang additional contact # nga pwd nila tawgan kng diin sila madonate. contact # of Iloilo city mayor office etc..gnkuha ko lng sa site sang exploreiloilo.com..just email me for added info nga pwede ko i add sa site. dyathel_florece@yahoo.com…regard slng da sa tanan nga mga taga tigbauan.. go go go tigbauan…

  5. Good to hear from you again and that you are fine despite the recent deluge…..

    Subo gid tuod kag kaluluoy ang mga naapektuhan…
    Pero inspiring man that in the midst of the calamity may mga tawo that rose to the occasion and shared their blessings…

    Kag lingaw man tan-awon nga maskin ginbahaan na, gangirit gyapon ang iban nga gina-interview…. 🙂

  6. grabe gid man gale ang agi ni frank jan,pila man gawa ka adlaw kag na.contact ko ang akon pamilya, wala kuryente syempre “lowbat” tanan nga cellphone.
    Gapamati lang ko sa sugid ni lola kag sa amiga ko sa akon sang nakatawag na ako(nalipat ko may landline pa gale kami),…sa sta lucia kami. so sa gibwangan gid sang suba. ang hambal ni lola pinaka.worst gid ja kuno nga baha, ang amon balay daw medyo sa mataas nga lugar pero lapit-lapit gid sa suba, daw 2 houses away lang. So nag-bakwit gid sila e.
    Subuan gid ko…pero sang nabatian ko na istorya sa amiga ko nga from our place too, ay abaw! daw indi ko na maintindihan nabatyagan ko.
    Ang iba daw nga tawo nag-enjoy pa, sadya kuno sila pangkuha sang mga naanod sang baha…usual lng magbaha ang mga naanod nga kahoy pero that time kuno may mga gamit sa sulod balay kag may mga kasapatan pa. baw teh, daw pista lang kuno! gindakop nila, gin-ihaw kag ang iba ginbaligya pa.
    hay! i know pigado gid mostly ang mga tawo jan pero naisip ko lang, sadya-sadya sila pero ang iba to nga nadulaan ano ayhan natabo sa ila…

    hehehe.. daw ginapanan-aw ko ang sitwasyon didto sa sta. lucia

Mag-iwan ng Tugon

