tigbauan idol

ahem, may nakasulod gle sa pinoy idol nga sa tigbauan ang ginhalinan nga pamilya. isa naman ka proof nga mga talentado ang mga taga-tigbauan. si toffer rei, kristoffer rei tragico in real life… apelyedo pa lang, bal-an gid nga taga-tigbauan… ang tatay nya taga-banwa. oha, ginakampanya gid ni inday ike, her beloved tita… kag cousin gle ja ni abyan rex. dapat gani tani pagkasal ni rex, ma-wedding singer gani eh… kung wala lang sang may naka-sked nga gig… oha, it runs in the family guro no kay daw pamilya nila nami gid magkanta eh.

nakasulod na sya gle sa top 12… kag-ina, nanawag liwat si inday ike para magpasalamat… heh, wara pa ko katext vote ka na. daw nakunsensya man ko ba. pero in fairness, mayo man tingog nya. wara ko load subong eh, bulig na lang ko pangampanya ja sa blog. te kay indi ko gid man kilala, ginpamangkot ko na lang si rex kung ano mahambal nya sa paryente nya…

hambal ni rex…

my memories of his childhood… back in those days nga gabitbit tana gitara..while belting out..ang song with the lyrics…’singing on top of my lungs..whats goin on…and i say..hey..ye..hey…hey …ye heey heyy…whats goin on…’ his greatest influence is his dad who belts out good. toffer grew up learning the songs of bryan adams and the beatles… sa clan namon he is one of the most awaited star in the making…

sang ginpamangkot si rex kung ano ang message nya sa iya cousin…

remember your relatives nga i greet kami sa guesting mo sa eat bulaga kag sa walang tulugan…

gani, gapangabay ako… para matamyaw man si rex sa ‘walang tulogan’ ni kuya germs… palihog ko boto kay toffer…

Text IDOL TOFFER to 367 for Smart and Talk ‘n Text users, 2344 for other networks. Standard texting charges apply. Voting is applicable only in the Philippines.

Isang Tugon

  1. Ah gali, taga panay na siya… May isa man da nga taga ilo-ilo… Si Sue Ellen…

    Talagsa lang ko gatan-aw Pinoy Idol bi… Sorry, but I find the host not so spontaneous, and one of the judges not that credible: Jolina…

    Sorry just an opinion…

    Pero I find some contestants good… Toffer is one, Robbie (dunno the spelling) kag si Penelope…

    medyo boring gani ang P.I. kabay pa nga mag nami kay 12 na lang kag ma-change venue na

Mag-iwan ng Tugon

