rated PG

ga chat kami kag-ina ni abyan gladita parte sa iya nga panglugayawan sa palawan. te namangkot ko kung pila ang magasto para ka dayan didto… mga 10K kuno. sus, nami man tani magkadto kay sulit gid ang lagaw pero daw wala pa ko budget para dira eh. husto na lang ko mag lantaw sang mga picture sa internet halin sa palawan.

ano abi kay medyo lapit na lang magtambay ang akon category. ang ginabaton taga-kinsenas, daw halos husto lang bayad sa internet connection. oha, huo… concern gid ko daan kay basi matingala ang mga lurkers kung indi na ko mag update sang blog. naks.

gasalig lang ko sa bulig sang akon mga ‘sponsors’. one of these days, ako naman ang masabat sa mga galastuhon ah. kabay pa nga kaluy-an ‘ta… mayo lawas… ngaa abi indi. malut-malut lang ah.

PG ka bay ako. huo…

PG… as in pigado gid

PG as in patay gutom

PG as in poor guy (para sosyal, siling ni dynes)

pero mayo gid ang meaning nga ginhatag ni gladita:

PG as in pobreng gwapo

naks, amo na iya ang tirada da. bisan wala ta wawart… basta sa guihapon… gwaputaya.

mabuhey ang mga PG!

3 Tugon

  1. PG… count me in. đŸ˜€ kmusta gali lakat mo dri sa manila? wla guid nagpabatyag ba.

    PG gid eh… pwerte gwapo. angan anganon ko lang kuno ang official result sang exam. kung makabalik ko gani manila, pa-batyag ko para maka order ko sang ambigram shirt. gulpi abi trip ko last time eh

  2. mapalista man ko as PG…bisan sa diin nga category..hehehe…mayo pa sila kakadto na sa palawan. manol man ko sang Palawan bal-an.

    PG-Pre, Gani man no… hehehe

  3. bwee…sorry ka na lang ponchong (pa hisa-hisa).

    wehehe… gladita gid.

Mag-iwan ng Tugon

