because of blog

the blog is my way of expressing my thoughts. na realized ko lang later nga bangud sa blog maka meet ko bag-o nga friends kag ma-meet ko liwat ang mga old friends. (iclarify ko lang nga old friends as in friends halin pa sang una ha).

sus, huya gid ko bords. may gabasa man gle sang blog ko. kapin pa ang mga kilala ko na sang una. baw, bal-an ko kung ano ka importante sang time, te ang pag-spend lang sang pila ka minutos sa akon mga gin-post, grateful na ko. bisan tuod nga daw pinalagpat lang kis-a akon ginsulat, pero lipay gid nga may gabasa man nga iban nga tawo. kung sa idiomatic expression pa sa tagalog – nakakataba ng puso… naks… hehehe.

two weeks ago, nag-upod ko gwa sa mga balikbayan nga paryentes. sang papuli na kami, hambal si nica…

nong, i-post mo sa blog mo ha.

kag nag second d motion si biancs nga:

huo, nong… kag handum nya gid na nga ma-include sa blog mo.

yudeeee…. ang ngirit ni thoto daw kalab-ot sa dalunggan.

huod eh, bisan pa nga huya ko nga may gabasa nga kilala ko, pero ok man nga mga abyan ang kalabanan nga nagahapit sa palagpat kay mas nakikila ko nila. husto lang ko daan magpamusi musi sang mata sa kilid… nga kuno abi daw wala lang kabalo… errrr…. akala nyo lang wala… pero meron meron meron…

ang ginahambal ko nga bangud sa blog, na-reunite sa mga old friends, tuod na. kay subong nga ari ko di sa manila, diri ko lang na confirm nga avid lurker ko sila… mga friends, ang ibig sabihon sang lurkers.. ang gabasa lang nga wala gid ga-post sang comments… te mas mayo gid nga nga sulat man kamo bisan hi, hello lang para kabatyag man ko nga jan gle kamo.

kadlaw ko kahapon, tapos ko oral exam, ginhulat ko ni abyan william sa gateway, tapos gin treat naman nya ko panyaga… ginpakaon nya man ko sang pag-malling namon sang saturday… upod kay indhay dabby nga naga-selebrar man sang iya nga birthday sang amo man to nga adlaw. tapos namon lunch, ginpa-kaon nya naman ko halo-halo sa chowking…

sa tunga sang dapal sang ice, naghambal si abyan:

sige, kain lang ng kain… nakakahiya naman sa iyo, dyusko, buong mundo makaka alam na di ka namin pinapakain dito sa manila

lapit na lang mag gwa ang sago sa ilong ko… kadlaw ko gulpi…

samtang gakaon kami, nag text si indhay dabby, maabot kuno ang amon imported nga classmate nga si jen kag naga invite dinner… kay dugay naman kami nga wala ka kitaay, go eh… baw raku gid nga salamat kay jen kay ginlibre nya kami panyapon kag gindala nya kami sa klownz… baw, ang ginahandum ko nga kadtuan nga comedy bar natuman na gid man bangud kay jen…. anay ka, this requires another entry kay daw sadya gid kami didto sa klownz.

pagpuli ko na lang sa iloilo ko i-istorya kay ja lang ako gasulat sa internet cafe sang cousin ko…. medyo gahud… puga, gulpi lang may masinggit ‘pakyu’ sa tupad ko kay naka-patay sang kontra ang bagets nga nagahampang sang counterstrike. kag sa pihak nga tupad ko, ginakulit ko sang isa bulilit nga i-add ko kuno sya sa friendster list ko… add ka jan….

Mag-iwan ng Tugon

