bali-kid

kahapon, ‘balik’ ang theme of the day.

kahapon sang aga, nagbalik ko sa tabuc danao. after 15 years, nakalapak ko liwat sa ubos nga parte sang amon baryo. huo, kinse anyos. daw sa ano gid bla kalayo pero kita ko man na kada adlaw sa bintana…

ang tabuc danao daw gina consider nga bukid sa amon baryo. kay may mga hills sa unhan kag may tabukon ka pa kis-a nga suba. sang bata pa ko, pirme na kami didto sang una gapangahoy kag gapaligo sa suba. kung season sang tambo, gaupod man ko na pangita tambo sa mga kawayanan. kibot ko pagkadto ko didto kahapon, daku na gid gle ang improvement. may kuryente na kag dalan nga asta gid sa suba para agyan sang mga naga-quarry, damu na balay kay ang mga bata sang una, nagbalata naman, ang mga tag-asan nga lubi, gin islan na sang bag-o kag ang suba nga dalum sang una, daw nagnabaw na gid bangud sa wala nga untat na kayaba sang balas kag bato sa pangpang. hay, ang bunga sang development. pero lipay gid ko nga nakabalik gid ko didto. oha, balik pagkabata feeling ko ha.

pagkahapon, nag-upod ko sa mga taga-canada kadto sa syudad. ang mga gwapa to bla nga nagpasalubong sa akon chocolates. anay ka daw may picture sang duwa ka gwapa sang pagpa-alubihod. ja hu… meet ang mag-utod nga nica kag bianca. oha, indi basta basta ha. mga paryente ko ja.

daw sang san-o lang, mga bata gamay pa ni, subong mga dalaga na. dalaga na gani si joyjoy, ang isa nila ka utod, nga daw halos nag daku sa amon balay… adopted sister sang family. dimalas nya, wala sya kaupod kagab-i. hay, mal-am na gid man ko guro ah. pero kay naka-upod sa ila kagab-i, daw balik teenager man ko eh. hmm kag libre nila kami ha… baw, indi na huluyaon si biancs. si nica, indi gid iya huluyaon. pareho nga hinay maghambal. pero ako iya, daw nahuya man ko gamay kay gabasa gid gle sila blog ko kung sa canada sila… (para ma-update man sa chismis sa pinas hehehe) aha!  tingala man ko nga may daw gabasa gid pirme through friendster.  … tani makadayun na ko, para iririmaw tamon didto.

first time namon kadto sa riverside boardwalk, upod man ang first timer sa night-out nila nga younger sister nga si bettina, nagsulod kami sa paprika. dugay na ko ni kabati kay abyan jade nga kadtuan kuno kay gatukar ang binhi band. heh, buhi pa ni gle sila… binhi na ni sila sang ga eskwela ko college. sikat gid ni sila pero naka graduate lang ko pero wala gid kalantaw sang ila performance… aba, baskug! klaro napamatian ko? daw wala kinalis ang live performance sa ginatukar sa radyo haw… kag ang ginatukar nila, ok gid. hits of 80s and 90s… instant fan na ko sang binhi…. baw daw nagbalik lang ko sa nagliligad sang namati sang ila mga ginkanta.

Mag-iwan ng Tugon

