kata-hem

kada domingo, gina-abangan ko gid ang tv show nga amiga sang abs-cbn. sa subong, daw amo lang ni ang ginalantaw ko sa abs.

sa pihak nga bahin, amat-amat ko naman nga nanamian ang istayl naton sa gma7. pareho man ang format pero diri ni ya naka-base sa iloilo, samtang ang amiga iya didto sa bacolod. sang nagligad nga domingo, nag-premier ang ginbag-o nga amiga… ginhimo nga magtv amiga, pero wala ko kalantaw kay nagpa guimaras ko. first time ko maglantaw kag-ina, kag daw na gwa na sila sa negros. gin feature nila ang roxas city. samtang, ginhiglight naman iya sang istayl ang probinsya sang antique.

wala untat ang tum-ok ko sang remote control kay ga switch channels kay pareho nga nami nga mga palagwaon. ok man gihapon ang amiga, galing daw magazine na gid man nga may ginfeature sila pero daw obvious nga daw medyo advertisement na sang restaurant o resorts. na-miss ko ang old amiga… nga nakita ko subong sa istayl…

sa nasulat ko na, gin feature nila ang antique – ang lugar sang muscovado kag bandi. isa sa mga gusto ko istaran nga lugar. ambot pero, daw nanamian ko iya sang batasan sang mga taga-antique. kung may isa ka batasan nga pwede ko ma describe sa mga taga-antique, ina wala liwan kundi ang pagkamainubuson o pagka-humble nila. may mga classmates ko sang una nga mga mga taga-antique kag daw wala gid mga bugal… kag proud te be karay-a gid sanda ka ja. namian ka bay taken mamati kang anda sugilanen…

isa sa mga ginfeature sa istayl kag-ina amo ang mtv sang mga taga-antique… as in baskug gid. bisan indi takon taga-antique, ipabugal ko gid ja nga video.

ja hu… kruhay… katahem!

2 Tugon

  1. tak-an ko a. LOL..taga-antique ako bal-an. ang nakita mo sa MTV ngara nga nagagitara amo si Dante Beriong ang composer kang theme song kang centennial year of Independence. ti kara kita mo lugar namon rogyan e hay navideo nanda ang malumpati sring para sa MTV ngara mong.

    Kruhay…antique!

    handem kag demet ko nga maglempat sa malumpati. daw ati man kabay kolor kang panit ko

  2. baskug! matuod gid na ang obserbasyon mo abyan, humble gid tana kara mga taga antique. nami gid tana tanda nga accent kag. trying hard mag kinaray-a ko ya. salamat sa mtv kay i-post ko man ni sa blog ko kun madayon kami sa nogas. Kruhay!

    oha, dapat pa kodak kaw gid sa kalachuchi lane ha. pangitaa dayun ang gintanum ni john arceo nga bakawan

Mag-iwan ng Tugon

