buntog

indi ko gid daan malipatan sang una ang akon nabati-an sang nag-upod ko sa akon migo. ginpangayuan sya sang iya man migo sang beinte singko centimos. gulpi lang si migo ko nangakig. araw-araw pa kuno nga wala gid sulod bulsa nya. te ano abi kung may masugata^ nga tawo kag baligyaan kami sang salakyan sa balor nga 25 centavos, wala gid sya gle ibakal eh. didto ko na-realize ang value sang sinentimos. amo na nga sometimes, kung maglakat ko gani sa dalan, nagaduko gid ko sa akon agyan. basi maka kita ko bayntsingko.

pero kag-ina samtang naga-aguada ko tubig, gulpi lang may nagkamang sa atubang ko.

daw mala-lapis ka gamay nga man-og. tabua-an man nga ara gatambay sa kilid dalan ang amon neighbor nga agi nga si micho^. amo ni ang agi nga wala nahadluk sa man-og. dumduman ko pa ni sang una, ginahimo nya daw pungos sa buhok ang man-og nga gamay. mayo kuno kay automatic nga gahugot sang iya buhok.

anyways, ginpadakup ko sa iya kag ginbutang ko sa plastic container. ginpahampangan ko sa kay kyle. lipay si adie, ga damu na kuno amon mga hinuptanan. kabay pa nga wala ko makahupot sang man-og nga mamuntog sa akon.

Mag-iwan ng Tugon

