heading for a new header

its been months since i last changed my blog’s header. i don’t have any plans of changing the digg 3 column template though. namian ko ni nga template kay daw indi gamo, kag daw indi maka lingin magtulok.

last week, ginpakita ko kay abyan gladita ang mga pictures nga ginkuha sang amon anay officemate nga si spike. si thoto spike nag-enroll man sang una sa photography class, kag sa dalayun nga practice, professional na gid sya iya nga maniniyot kag gina-career na kag ginakuhaan na bugas-bugas. kapin pa kay ginbaklan sya ni misis nya sang DSLR nga camera. kay may knowledge man sya sa photoshop, na enhance pa gid nya ang iya mga pictures.

pero mas gina prefer man gihapon namon ni gladita ang wala gin-photoshop nga pictures. indi na orig eh… ginretoke na… nakaagi na ‘facelift’… apang lain gid man iya ang dating kung kabalo ka maggamit sang photoshop ah. akon asta lang sa border…

not until i subscribe to an online photography school site… gin testingan ko ang isa sa mga post production tips and techniques sa isa sa mga gin shot ko sa negros. ang resulta ginhimo ko nga bag-o nga picture header. hmmm.. daw ok man…?

Mag-iwan ng Tugon

