we’re moving our business

diri sa amon, uso ang mobile business. pareho abi sang mobile supermarket. halin pag-abot ko di sa amon banwa, nakita ko na ni nga may delivery truck gid ang ang mga tiendahan nga naka-base sa banwa para magbaligya sa mga gamay nga sari-sari stores sa mga baryo. very convenient gid sa mga may tiangge kay indi na nila kinahanglan magpa poblacion para magpanindahan.
sa mga nagliligad nga tuig sari-sari na nga klase nga negosyo ang mobile. may ara nga mobile rice mill…

dsc01641.jpg

pareho sang negosyo sang pamilya sang akon anay classmate… concordia’s rice mill!
uso naman ang mobile lending. imbes nga ikaw magkadto sa isa ka lending agency para manghulam kwarta, sila na ang personal nga makadto sa imo kag magpahulam wawart. may man ara nga mobile isdaan… ang tindero, gasakay sa tricycle, tapos may dala na nga chopping board kag kilohan. kung gusto mo magbakal, pwede mo nga ipa chop sa tindero. kami nga sa meat processing, ga plano man gani sang mobile meat shop. luwas sa hilaw nga karne pwede man dayun namon mabaligya ang amon longganisa, tocino kag embutido.

pero may iban pa ko tani nga mobile business nga gusto nga ipatukod pareho sang mobile baylehan, complete with dance floor kag mirror ball sa tunga; mobile hotel, mobile internet cafe (equipped with wi-fi), mobile coffee shop, kag ang ginahandum ko gid – ang mobile carenderia…pero indi basta basta nga carenderia ha. gusto ko exclusive nga pata ang baligya kung adlaw (kay si lolo sang una ga-libod sang pata nga pwede man ma consider nga mobile) kag pagka gab-, himuon ko nga nightclub a.k.a. balay igpat igpat.
ginapanan-aw ko na ang ibutang ko sa sign board.

KWAN’s
Patahan by Day, Putahan by Night

mabakal man ayhan?

2 Tugon

  1. sigurado dumugon gid sang tawo imo tindahan. puro karne daan imo baligya. haha

  2. paano ka abi msintindihan ilonggo abi gigamit mo na language…gi-tagalog mo tnai para maintindihan mn sa kdghanan…

    peace tau:)

Mag-iwan ng Tugon

