basta bombo radyo!

tak-an ko pamati FM station subong, gin search ko sa google ang website sang bombo… hidlaw na ko pamati kay tita regine. sa mga nagasipad-sipad sang kadyos sa super… sa nagaluto banana que sa central market… sa nagabaligya sigarilyo sa kilid gaisano-guanco… sa mga naga libod piyaya sa muelle loney….

p1011185.jpg

 

abi nyo kamo lang… avid listener man ko sang ‘kahapon lamang’ … direcho na na sa kondorilla (nga ginsulat kag sa direksyon ni elizabeth batiduan navarro), asta sa toyang ermitanya… kag provincial jail…

anay ka, may bag-o nga portion ang ‘kahapon lamang’ nga maga-premier sa lunes, march 31… kung bagong bayani na ko tani, nakapadala na ko sa bombo_iloilo@bomboradyo.com para ‘buhay ofw’ porsyon… por sure…

4 Tugon

  1. what?!!!
    you don’t listen to mga misteryo sang kabuhi?
    dude, you’re lame

    lol… now i know that i am not alone. hehehe

  2. hi…..
    does any of u have a copy of provincial jail’s(mp3) theme ?

    thanks

    sorry, i dont have a copy. please let me know if u can find one

  3. mga taga bombo…use lessss…..mga la pulos.tandaan nyo na..tag iya ka programa la music?…mga dalok..mga bitukon..inyo lang na music nyo…

Mag-iwan ng Tugon

