tyo karbaw

pagpa calinog namon nagligad nga semana, nagdulog ang akon manghod sa maligwin nga lugar para mangihi. samtang nagahulat sa likod sang salakyan, kita ko ni nga sapat nga naga pasilong sa dalum kawayan.

dsc01368.jpg

ang pambansang sapat sang ‘pinas. pirme ko ni sang una gasakay sang bata pa ko kung magbakasyon kami sa negros. hapinan lang sako ang likod, sakay pakadto sa tulugban.

2 Tugon

  1. Ginamingaw man ko sa pagsakay sa karbaw ba. Pero bisan karon, mahadlok gid ko nga masungay sa karbaw.

    basta di ka lang magsuksok sang pula nga panapton para di ka pag amagon sang karbaw

  2. diin kamo sa negros?

    taga cauayan si nanay

Mag-iwan ng Tugon

