college kabutho

first day sang 3rd visayas food congress nga gin-organize sang amon alumni association. nahuya ko gani kay wala gid takon ga-attend sang meeting during the preparation stage, pero ginpasalig ko gid sila nga mabulig ko sa congress proper. ang akon role, in-charge sang mga presentation materials. pag-abot ko sa iloilo grand hotel, didto na ang iban nga mga kabutho. sang nagaprepare na ko sang mga files sa laptop, gulpi lang may nagtapik sang akon abaga. sus, sa kakibot akon – si harold o. amo ni sya ang ang nag recommend tani sa akon sang obra sa dubai health ministry as food inspector nga gin-turn down ko not once but twice. sus, pagkabigatin na nga tawo physically kag sa iya man nga position eh. imagine, sya ang ga draft sang mga memos kag regulations para sa municipality of dubai kag naga-inspect gid sa mga hotels. last 2006, ginrecommend nya na ko for interview pero wala ko nagkadto. sang 2007, gintawgan nya ko kag gin consider naman ko sang agent pero wala ko naman gin-asikaso. mas daku ang handum pa-canada eh, pero kung isipon, mas madali man to tani kung didto ko maagi sa dubai. te ang ending, padayun ko iya nga gapangabuhi sang ari-ari diri sa pinas eh. nanugunan gid sya gani, hambal nya kag-ina. pero ang good news, gina prefer kuno sang boss nya ang mga pinoy kag ma-hire pa gid sila damu nga tawo. hopefully, kung ano gid man ang resulta sang application sa canada, try ko kung pwede pa ko sa middle east.
bilib gid ko ni kay harold. at a young age, grabe na ang iya nadangtan. mayo gid man nga bata. subong, keynote speaker na sya namon sa amon food congress. grateful gid ang grupo kay nagpuli gid sya para lang sa amon activity. dumduman ko pa ni, ga-obra na ko sa guimaras, ga-thesis pa lang sya. syempre indi malipatan kay didto sya nagconduct sang thesis sa amon office kay natuhoy man sa mangga ang iya topic. te kay kabut-ho, assist man ta gamay sa pagpatigayon sang iya experiments. lipay gid ko para sa iya kag na-appreciate gid ko nga wala ya man ko gihapon nalipatan.
sang pa-gwa ko sa mga exhibits, lain naman nga persona ang nagsapak sa akon.
hi, sir john
ahehehe, si kabut-ho jeddah naman. indi ko man ni malipatan kay ga-obra na ko iya sa dost sang ga-thesis ini. one time, nagkadto ni sya sa office namon kay gapangita sang topic nya sa thesis. te kay may project kami about sa fish processing te ginpa-obra namon sa iya ang isa ka component eh. kag ginhimo pa ko nya nga panelist nga mag-critic sang iya thesis. sus, first time ko nga maging panelist sa iya pa. anyways, lipay man ko ni sa iya kay ok man obra nya subong. kag isa man sya sa amon mga speakers sa bwas.
happy gid ko para sa ila. kay bisan layo na ila na abot, may ready nga smile gid pirme kada kitaay namon. happy ko nga naging friends kag schoolmates ko sila. im proud to be there kabut-ho…

Mag-iwan ng Tugon

